• 2
  • 3
2008-02-08, 15:42
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Palla orka med strulande servrar, stndigt leta nya anvndarnamn och lsen, stndigt skaffa nya fixar

Att avinstallera (med Revo eller annat bra avinstallationsprogram) och installera om tar vl sammanlagt 2-3 minuter. Det r det vrt att ha Nod gratis och slippa strulet.

Varfr inte bara avinstallera och installera en ny trial? om du ser till att undvika windows egen avinstallering s kan du ha nod gratis hur lnge som helst.

nej fr helvete, orkar inte sitta installera om nod32 var 30onde dag, det r ju skit jobbigt ,
d vntar jag heller p nn bra lsning,
som att installera om win varje gng man mste aktivera, det gr man inte, d crackar man eller installerar ett crackat
Citera
2008-02-08, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
nej fr helvete, orkar inte sitta installera om nod32 var 30onde dag, det r ju skit jobbigt ,
d vntar jag heller p nn bra lsning,
som att installera om win varje gng man mste aktivera, det gr man inte, d crackar man eller installerar ett crackat

nu tar det vl iofs inte 2-3 minuter att avinstallera och installera windows men du gr ju som du vill, kompis!
Citera
2008-02-08, 15:50
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
nu tar det vl iofs inte 2-3 minuter att avinstallera och installera windows men du gr ju som du vill, kompis!

haha frlt om jag lt otrevlig, va inte menat s iaf ,
nej men sjlva grejen, orka sitta avinstallera ngot sen installera det igen, lter ganska tattare, men dom som knner fr att lsa det s kan ju gra det ,

skert skit bra tips fr vrigt, men inget jag kr med
Citera
2009-03-13, 15:08
Medlem
Min Nod32 sger att jag inte r inloggad, br jag byta server eller frska f tag p en nod32 anvndare? Ngon som vet en bra sida?
Citera
2009-03-13, 22:04
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjante
Min Nod32 sger att jag inte r inloggad, br jag byta server eller frska f tag p en nod32 anvndare? Ngon som vet en bra sida?

www.nod321.com
Citera
2009-03-18, 01:10
Medlem
Santadunks avatar
Tjena behver hjlp om ngon kunnig. Mitt virusprogram nod32 gick ut fr ngra dagar sedan. Fick det till nr kpte denna datorn. r det vrt att betala fr eller finns det andra virusprogram som r bttre?? Jag r njd med nod32, tycker de r enkelt och man slipper hlla p med de s mycket.

Har de hr tv frslagen om man ska frlnga:

NOD32 Antivirus - one user, one year license
Windows 9x/ME/NT/2000/XP/Vista - one workstation
This includes updates and upgrades of NOD32 and support via e-mail and phone for one year.
Kostnad: 376 SEK

eller

ESET Smart Security - one user, one year license
Antivirus, Antispam and Firewall for Windows 2000/XP/Vista - one workstation
This includes updates and upgrades of the program and support via e-mail and phone for one year.
Kostnad: 540 SEK

Det skiljer 164 kronor s de r inte mycket. P den senare fr jag Antispam och Firewall, hur funkar det? r de vrt pengarna?
Jag r skitkass p snt hr och uppskattar verkligen hjlp frn er som kan!!
Citera
2009-03-18, 09:18
Medlem
carbsons avatar
www.nod321.com

slipper du betala
Citera
2009-03-18, 15:50
Medlem
Santadunks avatar
Men r det ngon som kan frklara vad antispam och firewall betyder och om de r vrt de extra pengarna?
Antispam har man vl redan p hotmail? Men firewall d?
Citera
2009-03-18, 17:12
Medlem
Dregglars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Men r det ngon som kan frklara vad antispam och firewall betyder och om de r vrt de extra pengarna?
Antispam har man vl redan p hotmail? Men firewall d?
antispam vet jag inte s mycket om frutom att den rensar bort skrp i mailen :P

Brandvggen r dremot fin som fan! Jag har satt den till att varna s jag mste acceptera varje gng ett program vill ansluta till internet, eller en inkommande anslutning, paranoid som man r :P

Jag betalar fr en anvndarlicens av Smart Security och tycker det funkar jttebra (:
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in