2008-01-06, 21:37
Medlem
Draptrissors avatar
Nr slpps sp3 och vad kommer det att innehlla? Verkar som att det fungera dligt p piratkopior lste jag.
Citera
2008-01-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Nr slpps sp3 och vad kommer det att innehlla? Verkar som att det fungera dligt p piratkopior lste jag.
Vad jag har lst mig till nyss s verkar det som att ETH0 (som slppt en scenrelease med SP3) tagit bort WMP och att installationen inte fungerar pga det. Men dr ska tydligen finnas icke-scen releaser med WMP inbyggt och som ska funka fint
Citera
2008-01-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Vad jag hrt r det vl i februari ngon gng som SP3 till xp och SP1 till vista slpps... Men jag har lst s mycket och p olika stllen s jag kan ha uppfattat fel eller blandat ihop saker.

Vad jag har frsttt s fungerar piratkopior dligt mest p.g.a. att det inte finns ngon riktig release av det nnu.
Citera
2008-01-07, 00:06
Medlem
darkmarcs avatar
Du kan ju alltid ladda ner dokumentet "Windows XP Service Pack 3 Overview" p http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en. Inte s fantastiskt detaljerat men lite info i alla fall.

///DM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in