2008-01-06, 21:37
Medlem
Drapåtrissors avatar
När släpps sp3 och vad kommer det att innehålla? Verkar som att det fungera dåligt på piratkopior läste jag.
Citera
2008-01-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
När släpps sp3 och vad kommer det att innehålla? Verkar som att det fungera dåligt på piratkopior läste jag.
Vad jag har läst mig till nyss så verkar det som att ETH0 (som släppt en scenrelease med SP3) tagit bort WMP och att installationen inte fungerar pga det. Men där ska tydligen finnas icke-scen releaser med WMP inbyggt och som ska funka fint
Citera
2008-01-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Vad jag hört är det väl i februari någon gång som SP3 till xp och SP1 till vista släpps... Men jag har läst så mycket och på olika ställen så jag kan ha uppfattat fel eller blandat ihop saker.

Vad jag har förstått så fungerar piratkopior dåligt mest p.g.a. att det inte finns någon riktig release av det ännu.
Citera
2008-01-07, 00:06
Medlem
darkmarcs avatar
Du kan ju alltid ladda ner dokumentet "Windows XP Service Pack 3 Overview" på http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en. Inte så fantastiskt detaljerat men lite info i alla fall.

///DM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in