2008-01-07, 16:33
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Summan av kardemumman var att alla rknade lngt hr som flumm, men jag hade det mest fr jag tyckte det sg bra ut + jag r en "headbanger"... (ls metalhead)
S en hel del drag i hstsvansen tfljt av "roliga" kommentarer frekomm innan jag uppvisade en mer instabil sida av mig sjlv. sen fick tm hret vara ifred....

Lter som dom var relativt snlla mot dig allfall, hrt om folk som blev isolerade tills dem gick med p att fixa hret.
Citera
2008-01-07, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Lter som dom var relativt snlla mot dig allfall, hrt om folk som blev isolerade tills dem gick med p att fixa hret.

Tja? men det tyckte inte jag...

Sen at det solidariska sttet snarare upplevs som en frfining av kommunism och att det uppenbarligen INTE fungerade fr mig s r det inte fr intet att man som fd hassela unge alltid kan tervnda vilket ger en lite trygghet i brist andra "nrstende".
Citera
2008-01-07, 17:37
Medlem
NeonHearts avatar
Kan inte nn plocka fram lite info om Hassela? Verkar ju helt sjukt
Citera
2008-01-07, 17:40
Medlem
Jag har ocksa hort mycket otackeheter om stallet.
Citera
2008-01-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag har ocksa hort mycket otackeheter om stallet.

kan du utveckla lite mer?
Citera
2008-01-07, 17:47
Medlem
yonnys avatar
Ls grna denna:
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=103

Hassela bedrivs av sadister som lskar att krnka andra mnniskor. De som arbetar dr r personer som blir upphetsade av att trycka ned andra personer, dvs. mobbare. Och de fr betalt fr det.
Citera
2008-01-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Ls grna denna:

Hassela bedrivs av sadister som lskar att krnka andra mnniskor. De som arbetar dr r personer som blir upphetsade av att trycka ned andra personer, dvs. mobbare. Och de fr betalt fr det.
Jag ger mig fan pa att det ar en FMN-karring som styr skiten ocksa.
Citera
2008-01-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Ls grna denna:

Verkar helt vedervrdigt!!!
Citera
2008-01-07, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strawmilkshake
Verkar helt vedervrdigt!!!

Inte fr jag tnker frsvara ngot men finns det inte skrckversioner p alla behandlingsformer?

Tycker ni detta verkar hrt s kolla upp vstkustfamiljen ist.....
Citera
2008-01-07, 18:30
Medlem
riZLa_87s avatar
Har alldrig varit p hassela men p andra skit stllen dr man fick jobba dygnet runt i stort stt. Som att man skulle kunna jobba bort sitt missbruk. Minsta lilla fel man gorde kte man p en jvla utskllning och andra "konsekvenser" fr att man "gort fel" . Helt sinnessjukt hur vissa behandlingshem/familjehem fr vara kvar. Bara tryckte ner en s sjlvfrtroendet hamnade p noll s att man bara knarkade nnu mer nr man blev utskriven.
Citera
2008-01-07, 18:31
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Inte fr jag tnker frsvara ngot men finns det inte skrckversioner p alla behandlingsformer?

Tycker ni detta verkar hrt s kolla upp vstkustfamiljen ist.....

Jo sklart alla r olika, en vn satt tex p ett stlle som var vldigt pedagogik som styrde mten,samtal bla bla bla medans en annan satt samtidigt p annat stlle dr det enda dom gjorde var hugga ved i skogen i typ 6 mnader.
Citera
2008-01-07, 19:34
Bannlyst
Jag har aldrig frsttt varfr behandlingshemmen ska vara s trkiga och torftiga som mjligt.

Ingen TV, ingen dator, starkt begrnsad kontakt med familj och vnner, inget godis och till och med inget ktt och bara utedass fr att nmna ngra exempel. Och varfr hrt kroppsarbete hela dagarna? Det r nd frgan om behandlingshem fr nedbrutna och sjuka mnniskor och inte ngot slags fnglger.

Klart att man lngtar efter knark nr man lever i sn milj...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in