2008-01-06, 15:11
Medlem
Masingas avatar
Jag har en massa länkar sparade på favoriter och undrar hur jag kan behålla dom då jag ska köpa en ny dator?
Citera
2008-01-06, 15:14
Medlem
von Schmerzs avatar
Om du använder Firefox finns det ett finurligt extension som heter Foxmarks som gör att du sparar dina länkar på en server och kan synkronisera dem på flera datorer.

Om du använder Internet Explorer kan du installera Firefox och välja att importera dina bokmärken under installationen.
Citera
2008-01-06, 15:15
Medlem
Masingas avatar
Nu använder jag dessvärre explorer.
Citera
2008-01-06, 15:17
Medlem
kimdah2002s avatar
Det finns två sätt...

1. Kopiera biblioteket favoriter från din gamla till din nya dator via USB-minne, cd/dvd eller LAN (eller zippa det o ladda upp det någonstanns)
2. Kör guiden "överför filer o inställningar" så kopieras det mesta av det du har på din gamla dator till en fil som du kan importera via samma guide i din nya...
Citera
2008-01-06, 15:48
Medlem
927s avatar
kopiera mappen favoriter till typ ett usb
Citera
2008-01-06, 15:49
Medlem
zoobits avatar
På din hårddisk finns en mapp som heter documents and settings, i den ligger en mapp med ditt användarnamn och i den en mapp som heter favoriter. kopiera den.
Citera
2008-01-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoobit
På din hårddisk finns en mapp som heter documents and settings, i den ligger en mapp med ditt användarnamn och i den en mapp som heter favoriter. kopiera den.

Du ska alltså kopiera in mappen på exakt samma ställe på den nya datorn för att förtydliga. ( jag vet ju inte hur mycket du kan om datorer)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in