Citat:
Ursprungligen postat av Zhongda
Du tryckte ur dig 2 a4 med text, varav de bitar jag citerar var de enda som rörde en alternativ förklaring till vittnesmålen. Du får hemskt gärna motbevisa mig genom att klippa ur en del ur PM där du diskuterar en alternativ förklaring. Resterande text behandlade förfalskade dokument, intelligensnivån hos revisionister, och anti-revisionistisk metodologi. D.v.s. jag bad om en alternativ förklaring till konspirations- och masspsykoshypotesen, och du trycker ur dig en massa text om något helt annat. Men visst, spela martyr du, i avsaknad av någon alternativ hypotes.
Givetvis var det enbart vissa delar som rörde vittnesmål, eftersom det inte enbart var det vi skulle diskutera. Jag konstaterade tydligt och klart att diskussionen inte hör hemma i vittnesmålstråden då konspirations-diskussionen är mer generell än så. Vad var det som fick dig att tro att jag endast ville diskutera vakters vittnesmål? Det hade jag väl sagt isåfall?
Du verkar inte riktigt klara av ett generellt resonemang kring ett ämne, eftersom du så krampaktigt klamrar dig fast vid din hemmasnickrade "masspsykoshypotes". Jag delgav dig ett allmänt resonemang kring det här med påståendet om konspiration, samt besvarade en del saker som du tog upp, bland annat vittnesmål.
Jag trodde i min enfald att jag skulle få ett svar som också diskuterade det här med konspiration på ett konstruktivt sätt och i god ton. Men så blev det inte. Du är tydligen låst vid dina egenpåhittade alternativ, och då blir det ju smått meningslöst att ha en diskussion.