Du har ju svaret i ditt egna inlägg.
Du vill inte känna som du känner. Du kommer förmodligen inte finna någon tröst här på internet, jag hade inte gjort det i alla fall. Du måste höra det från någon verklig person, någon som du litar på och lyssnar till.
Det är riktigt konstigt att försöka skriva ner vad jag tänker och känner just nu, jag har struckit ett tiotal stycken innan jag påbörjade detta och kanske kommer jag sudda ut detta med ett par gånger innan jag hittar rätt ord.
Vi är verkligen inte maktlösa och verkligen inte obetydelsefulla. Vi har redskapen till att göra en otroligt stor förändring på oss själva, andra och miljön vi lever i. Som du säkert märkt så har du otroligt stor makt över dig själv, det var du som lyckades försätta dig i en depression.
Testa att kalla en tydligt mobbad och tjock person någonting elakt. Du kommer antagligen ha en stor påverkan i hur den personen känner, tyvärr negativt men det går att vända på kakan med. Finner du ingen mening i att leva som en liten gudagosse och så gör det rätta och skit fullständigt i det, gör det som du mår bäst av och se för fan till att göra det som andra mår bäst av samtidigt.
Du behöver inte vara en episk person, du behöver bara vara en person som tillför någonting gott till världen.