• 1
  • 2
2008-01-04, 20:43
Medlem
Lova Ms avatar
Har rökt, vet ej hur mycket, kollade inte men kanske 1g Spice o känner mig askonstig... Typ en drömvärld. Nu börjar jag få ångest o vill att effekten ska avta. Snälla, nån som vet hur länge drogen sitter i i denna dos, är ej cannabisrökare..
Citera
2008-01-04, 20:47
Medlem
_sleazy_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova M
Har rökt, vet ej hur mycket, kollade inte men kanske 1g Spice o känner mig askonstig... Typ en drömvärld. Nu börjar jag få ångest o vill att effekten ska avta. Snälla, nån som vet hur länge drogen sitter i i denna dos, är ej cannabisrökare..

Drick vatten å ta de kallt.. Effekter hos dom som rökt "för mycket" har varit yrsel, illamående och sned-effekt rent allmänt..

Har själv rökt för mycket, och visst var det väl rätt sugigt, men det är bara att dricka vatten, kanske mumsa i sig nåt..

Såå, ta det bara luungt.. =)
Citera
2008-01-04, 20:53
Medlem
Lova Ms avatar
Men hur lång tid tar det innan jag är "normal"...?
Citera
2008-01-04, 20:55
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Men hur lång tid tar det innan jag är "normal"...?

7 Timmar typ. Men drick cola eller ät godis
Citera
2008-01-04, 20:59
Medlem
ztingers avatar
Hjälper inte c-vitamin lite mot sånt här? Eller det kanske var svamp det gällde för.
Mitt tips är: Ta en eller två c-vitamin, drick mycket. Gärna läsk eftersom socker får ner dig snabbare (eller?), ät något och lägg dig och chilla/lyssna på musik, tv eller något som får dig att slappna av lite. Lycka till!
Citera
2008-01-04, 21:00
Medlem
mo0kies avatar
haha
Citera
2008-01-04, 21:13
Medlem
Xalterads avatar
Att människor inte lär sig, kolla upp vad det är ni stoppar i er INNAN!
Men nu är det för sent hur som helst så mina tipps är
1. Chilla - titta på något soft på tv/ lung musik
2. Ät - gärna något med lite fett och socker
4. Drick - Vatten
3. Sov - Om du absolut inte vara med om det som händer

Tar några timmar innan det själva ruset är över. Beroende på tolerans, vikt etc.
Citera
2008-01-04, 21:15
Medlem
yordonyxs avatar
Citat:

Ja visst är det en underbar kännsla
Citera
2008-01-04, 21:22
Medlem
tetrominos avatar
Haha, TS låter som en ung flicka på något vis, så förtvivlad. Det är bara ful-röka ffs.
Efteråt kommer det kanske låta ungefär "Jag tog det en gång och jag kommer aldrig att röra det igen!".

Citera
2008-01-04, 23:07
Medlem
Man måste vara oerhört klen om man snear på spice..
Normalt sett somnar man bara om man röker för mycket.
Citera
2008-01-05, 00:27
Medlem
Citat:

Låter ingen höjdare, men vad förväntade du dig är väl den intressanta frågan?
Citera
2008-01-05, 00:33
Medlem
buzzcocks avatar
Citat:
Nu börjar jag få ångest o vill att effekten ska avta. Snälla, nån som vet hur länge drogen sitter i i denna dos

Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
7 Timmar typ. Men drick cola eller ät godis

7 timmar var nog inte vad Lova hade hoppats på antar jag. "Snälla, säg 10 minuter MAX!!!"

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in