Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-12-08, 18:48
  #49
Medlem
faellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzAddixx
Vet att vissa presentkort har varit/är populära. Någon som kan tipsa något som är card-bart?


Skicka ett pm åt mig så kan vi talas vid jag har ett antal presentkorts förslag som är cardbara

pz
Citera
2009-12-09, 13:23
  #50
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMara
Du kan alltid sätta in och tvätta på poker. =)

En jude sa till mig att via fulltilt kan man ge andra pengar, vet inte om de stämmer, då kan man ju sätta in pengar via cardat kort och sen föra över till ett annat konto
__________________
Senast redigerad av Vapendragare 2009-12-09 kl. 13:25.
Citera
2009-12-09, 13:26
  #51
Avstängd
Qexits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
En jude sa till mig att via fulltilt kan man ge andra pengar, vet inte om de stämmer, då kan man ju sätta in pengar via cardat kort och sen föra över till ett annat konto

För att sedan bli avstängd
Citera
2009-12-09, 13:32
  #52
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexit
För att sedan bli avstängd

Han sa att många tvätta pengar så, aja ska höra mer med han senare
Citera
2009-12-09, 14:32
  #53
Avstängd
Qexits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Han sa att många tvätta pengar så, aja ska höra mer med han senare

Man tvättar inte pengar på poker genom att föra över från någon annans kontokort till ett poker konto och sedan skickar det till ett annat...
Citera
2009-12-09, 15:03
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qexit
Man tvättar inte pengar på poker genom att föra över från någon annans kontokort till ett poker konto och sedan skickar det till ett annat...

Indeed, ta istället och ha ett par polare med VPN/proxies från världen runt, sätt er vid ett bord o spela någon timme, alla vinner (utan offret) och alla förlorar lite hit och dit.

Sköter ni det snyggt så är det omöjligt att peka på någon skyldig.
Citera
2011-10-20, 01:22
  #55
Medlem
gammalt ämne men mest nyfiken på vart man får tag på betalterminaler som folk brukar ha i butiken men som är "modiferade" för att lagra pinkoderna och annan information och hur stor kapacitet de kan ha?

Mvh
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback