2008-01-03, 12:06
Medlem
Just nu kör jag Win XP Pro SP2 Student Edition som är nedladdat, och det fungerar precis som en äkta licens då dom kontrolleras inte och man kan därför använda Windows Update och ladda ner allt från Microsofts hemsida.

Jag har kört Windows Vista Business edition ett tag på en laptop som fungerade ganska bra tycker jag, och det var mycket snyggare och skönare än XP.

Hur fungerar de olagliga versionerna man laddar ner från trackers? Är det struligt med crack osv? Måste man sitta och loopa den 30 dagars trialen eller något?
Citera
2008-01-03, 12:15
Medlem
avazzas avatar
Jag kör en Vista version med alla uppdateringar redan installerade, ingen patchning eller serial number behövs. Det funkar hur smidigt som helst, bara att installera och köra. Nackdelen är att du inte kan tanka uppdateringar etc.
Citera
2008-01-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Jag kör en Vista version med alla uppdateringar redan installerade, ingen patchning eller serial number behövs. Det funkar hur smidigt som helst, bara att installera och köra. Nackdelen är att du inte kan tanka uppdateringar etc.

Funderar på att skaffa Vista av den enda anledningen att jag vill ha dx10. Säker på att det inte finns nån version på svenska som man kan tanka uppdateringar till?

Fan det finns ju en djungel av Vista versioner där ute. Vilken motsvarar WinXP Pro typ? Den versionen man vill ha dvs.
Citera
2008-01-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledigt namn?
Fan det finns ju en djungel av Vista versioner där ute. Vilken motsvarar WinXP Pro typ? Den versionen man vill ha dvs.

Om du vill ha en som motsvarar XP Pro så tanka Ultimate.

Det finns bra releaser, jag har en skit bra som går som tåget och är "äkta" så man kan köra WinUpdate utan problem, ska se om jag kan leta reda på den åt dig...
Citera
2008-01-04, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plåt Niklas
Om du vill ha en som motsvarar XP Pro så tanka Ultimate.

Det finns bra releaser, jag har en skit bra som går som tåget och är "äkta" så man kan köra WinUpdate utan problem, ska se om jag kan leta reda på den åt dig...

Skulle va hur schyst som helst, om du inte får posta länk så pma en e du snäll
Citera
2008-01-04, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunten
Just nu kör jag Win XP Pro SP2 Student Edition som är nedladdat, och det fungerar precis som en äkta licens då dom kontrolleras inte och man kan därför använda Windows Update och ladda ner allt från Microsofts hemsida.

Jag har kört Windows Vista Business edition ett tag på en laptop som fungerade ganska bra tycker jag, och det var mycket snyggare och skönare än XP.

Hur fungerar de olagliga versionerna man laddar ner från trackers? Är det struligt med crack osv? Måste man sitta och loopa den 30 dagars trialen eller något?

Sitter med WinBeta's version och hittade en One-Click-Activator för Vista Ultimate 64bits... ännu har inte de 30 dagarna gått sen jag gjorde den här installationen... men so far so good... alla valideringscheckar har hittils lyckats... och den här installationen är aktiverad som en OEM-installation enligt serienummret... tar jag mig bara förbi 30-dagars gränsen utan att nånting börjar skrika så är mitt nästa mål 180 dagars gränsen... :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in