2008-01-03, 12:06
Medlem
Just nu kr jag Win XP Pro SP2 Student Edition som r nedladdat, och det fungerar precis som en kta licens d dom kontrolleras inte och man kan drfr anvnda Windows Update och ladda ner allt frn Microsofts hemsida.

Jag har krt Windows Vista Business edition ett tag p en laptop som fungerade ganska bra tycker jag, och det var mycket snyggare och sknare n XP.

Hur fungerar de olagliga versionerna man laddar ner frn trackers? r det struligt med crack osv? Mste man sitta och loopa den 30 dagars trialen eller ngot?
Citera
2008-01-03, 12:15
Medlem
avazzas avatar
Jag kr en Vista version med alla uppdateringar redan installerade, ingen patchning eller serial number behvs. Det funkar hur smidigt som helst, bara att installera och kra. Nackdelen r att du inte kan tanka uppdateringar etc.
Citera
2008-01-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Jag kr en Vista version med alla uppdateringar redan installerade, ingen patchning eller serial number behvs. Det funkar hur smidigt som helst, bara att installera och kra. Nackdelen r att du inte kan tanka uppdateringar etc.

Funderar p att skaffa Vista av den enda anledningen att jag vill ha dx10. Sker p att det inte finns nn version p svenska som man kan tanka uppdateringar till?

Fan det finns ju en djungel av Vista versioner dr ute. Vilken motsvarar WinXP Pro typ? Den versionen man vill ha dvs.
Citera
2008-01-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledigt namn?
Fan det finns ju en djungel av Vista versioner dr ute. Vilken motsvarar WinXP Pro typ? Den versionen man vill ha dvs.

Om du vill ha en som motsvarar XP Pro s tanka Ultimate.

Det finns bra releaser, jag har en skit bra som gr som tget och r "kta" s man kan kra WinUpdate utan problem, ska se om jag kan leta reda p den t dig...
Citera
2008-01-04, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plåt Niklas
Om du vill ha en som motsvarar XP Pro s tanka Ultimate.

Det finns bra releaser, jag har en skit bra som gr som tget och r "kta" s man kan kra WinUpdate utan problem, ska se om jag kan leta reda p den t dig...

Skulle va hur schyst som helst, om du inte fr posta lnk s pma en e du snll
Citera
2008-01-04, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunten
Just nu kr jag Win XP Pro SP2 Student Edition som r nedladdat, och det fungerar precis som en kta licens d dom kontrolleras inte och man kan drfr anvnda Windows Update och ladda ner allt frn Microsofts hemsida.

Jag har krt Windows Vista Business edition ett tag p en laptop som fungerade ganska bra tycker jag, och det var mycket snyggare och sknare n XP.

Hur fungerar de olagliga versionerna man laddar ner frn trackers? r det struligt med crack osv? Mste man sitta och loopa den 30 dagars trialen eller ngot?

Sitter med WinBeta's version och hittade en One-Click-Activator fr Vista Ultimate 64bits... nnu har inte de 30 dagarna gtt sen jag gjorde den hr installationen... men so far so good... alla valideringscheckar har hittils lyckats... och den hr installationen r aktiverad som en OEM-installation enligt serienummret... tar jag mig bara frbi 30-dagars grnsen utan att nnting brjar skrika s r mitt nsta ml 180 dagars grnsen... :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in