• 1
  • 2
2008-01-02, 04:06
Medlem
Hej flashback!

Jag har läst en del av boken "The Game", av Neil Strauss. Boken i sig gillade jag inte så mycket, men det var en sak som fångade mitt intresese. Sexuell hypnos.

Funkar detta och var kan man i så fall lära sig? Någon som har erfarenheter av det?

Tack!
Citera
2008-11-24, 00:28
Medlem
Nauthizs avatar
Läste precis ut den själv.
Uppmärksammade samma sak.
Vad det gäller sexuell hypnos så vitt jag har förstått det är att få kontakt med måltavlans undermedvetna genom att få dem att beskriva och framkalla olika känslor, och sedan styra dessa känslor genom att symbolisera dem med objekt eller rörelser.
Citera
2008-11-24, 14:52
Bannlyst
Jag är lärd i ämnet och utav de främsta "gurus" inom sex i världen.
Har møtt en del folk från "The game" boken som Steve Piccus, Rasputin, Hypnotica, White tiger tantra, Sean Messenger mfl. Men de du bör söka upp är David Shade och hans lärare Mark Cunningham aka Major Marks.

En snabb förklaring över vad sexuell hypnos går ut på är att överkomma barriärer inom din eller någon annans sexuallitet. Jag har praktiserat ämnet i runt 5 år nu och får personligen många "request's" från tjejer som har svårt att få orgasm eller ta steget vidare i sin sexuallitet.

När jag hjälper tjejer så hjälper jag dom att få makten över sin egna kropp, så som att styra sina egna orgasmer, men även att lära dem vart dem finner de olika punkterna för att få orgasm, Clit, g-spot, främre och nedre deepspot, squirting, anal-deepspot, och hur att få orgasm utan att kvinnan rör vid sig själv.

Sexuell hypnos är så kraftig att jag kan ge en tjej orgasm vid endast röst kommando, d.v.s att tjejen kan sitta i ett middags sällskap och att jag endast med min röst kan få henne att komma på plats.
Hypnos i sig är ingen väg att gå för att ragga, inte NLP (Neuro Lingvistisk Programmering) heller då det är i min mening darkforce. Men däremot att använda det som ett hjälp medel till att nå de höjder inom sex ser jag som en god sak så länge båda parter är med på det!

Tillväga gångs sättet är det samma som i all hypnos, komma i trance och därefter programmera.
Citera
2008-11-24, 15:47
Medlem
Syltkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkle
Har møtt en del folk från "The game" boken som Steve Piccus, Rasputin, Hypnotica, White tiger tantra, Sean Messenger mfl. Men de du bör söka upp är David Shade och hans lärare Mark Cunningham aka Major Marks.

En snabb förklaring över vad sexuell hypnos går ut på är att överkomma barriärer inom din eller någon annans sexuallitet. Jag har praktiserat ämnet i runt 5 år nu och får personligen många "request's" från tjejer som har svårt att få orgasm eller ta steget vidare i sin sexuallitet.

När jag hjälper tjejer så hjälper jag dom att få makten över sin egna kropp, så som att styra sina egna orgasmer, men även att lära dem vart dem finner de olika punkterna för att få orgasm, Clit, g-spot, främre och nedre deepspot, squirting, anal-deepspot, och hur att få orgasm utan att kvinnan rör vid sig själv.

Sexuell hypnos är så kraftig att jag kan ge en tjej orgasm vid endast röst kommando, d.v.s att tjejen kan sitta i ett middags sällskap och att jag endast med min röst kan få henne att komma på plats.
Hypnos i sig är ingen väg att gå för att ragga, inte NLP (Neuro Lingvistisk Programmering) heller då det är i min mening darkforce. Men däremot att använda det som ett hjälp medel till att nå de höjder inom sex ser jag som en god sak så länge båda parter är med på det!

Tillväga gångs sättet är det samma som i all hypnos, komma i trance och därefter programmera.

För att jag skall tro dig så skulle jag vilja ha en ingående förklaring till hur allt detta går till. Säger inte rakt ut att du ljuger men det låter osannolikt.
Citera
2008-11-24, 16:00
Medlem
Sparkle får gärna komma med mer info Säger inte heller att du ljuger men om du talar sanning vill vi nog alla veta mer haha
Citera
2008-11-24, 16:17
Medlem
Requiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkle

Ross Jeffries bör nog också nämnas i sammanhanget! Som sammarbetat med Majoren.
Citera
2008-11-24, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Requiem
Ross Jeffries bör nog också nämnas i sammanhanget! Som sammarbetat med Majoren.

Nu nämnde jag personer som jag personligen har uppsökt, Ross Jeffries är väl inte så intressant när han använder sig utav NLP inom seduction vilket jag anser vara ren skit, skulle inte vilja ligga en tjej som jag hookat upp genom att lägga "patterns" på, aningen darkside.

Syltkakan & Mr.Sony, Vad är egentligen möjligt med människan? Att man i dagens läge använder sig utav hypnotisörer før att bota torg, flyg & duv skräck etc. samt att lägga av sig fula ovanor som att röka, men även att tillägga goda vanor annonseras dagligen i de flesta tidskrifter.

Om du nu använder samma tillväga gångs sätt för att lägga in ny information hos dig eller någon annan så är hypnosen fortfarande densamma, den enda skillnaden är vad du programmerar in.

Det finns en del böcker på ämnet, listar dom senare. Att lära sig att hypnotisera är inte så speciellt svårt, bara finn någon som är villig att lära det ut eller läs rätt böcker. Det första du själv måste lära dig är att sätta dig själv i trans om du överhuvud taget ska kunna hypnotisera någon annan , det är här programmeringen sätts in. En mycket enkel formula / schema är att göra följande:

v = Vision
a = audio
K = kino/känna

vvv Se 3 saker
aaa Hör 3 saker
kkk Känn 3 saker
vv se 2 saker
aa Hör 2 saker
kk Känn 2 saker o.s.v
v
a
k
---------------------------------
Föreställa genom att blunda

vak
vvaakk
vvvaaakkk

Ligger du t.e.x i vardags rummet så bör du klara utav och sätta dig själv i trans. Ett hjälpmedel ær att ta med sig ägg klockan och bestämma hur lång tid du vill "vara borta", den interna mänskliga klockan fungerar ochså, men ägg klocka ær att rekommendera.

Att sedan programmera eller ankra kommandon i dig själv eller till någon annan tänker jag inte ens börja med att skriva på då det är ett långt ämne i sig och du behöver en del kunnskap, with great powers comes great responsibility, men all hypnos är detsamma, skillnaden är som sagt vad du programmerar.

Böcker i ämnet hypnos:
Allt med Mark Cunningham aka, Major Marks
"hypnotic" world av Paul Mckenna
En bra Svensk bok är in i det okända av Lars-Erik Uneståhl

Sex, allt av David Shade, speciellt "Masterul Lovers Foundations"

Förstå dig på hur kvinnan tänker böcker:

"Delta of Venus" Anais Nin
"My Secret Garden" Nancy Friday

Använd Google på samtliga namn så finner du det du önskar!

Mark Cunningham & David Shade kommer att ha ett "Sexuall hypnosis" seminarium med titteln "Consesual slavery" i Bangkok runt Februari. Det har flyttats dit då sexuell hypnos on stage är förbjudet i Staterna, pris $1500 för 4 dagar.

Mer info :

Citat:
For all of you who attended that most recent Bangkok seminar and got
the preview of this year's topic, you should sign up right now at
this link:

http://tinyurl.com/ConsensualSlaveryInBangkok

If everyone who indicated interest signs up (and all but two of you
are welcome!) then this one will fill up fast. For the rest of you
reading this, a story……

I was in San Francisco recently on business, and I had an opportunity

to have lunch with a friend. This guy is an adventurer out of the
Old School -- Combat medic, filmmaker, author, world-traveler,
rogue, rake and general bad influence….. you'd like him. He's vastly
experienced and pretty much beyond being shocked by human behavior.

So over some post-Dim Sum tea he asked me what the topic was going to
be for the annual Trucor "forbidden topic" seminar in Bangkok. And
as I told him the working title was Conditioning For Consensual

Slavery, I watched for his reaction. He was taken aback a bit and
said that he really wasn't into "that sort of thing".

I reminded him of his extensive experience living and traveling all
throughout Asia, and I asked him how he felt about deferential

women? That one got a smile out of him! But he immediately
qualified his obvious response by saying that he was looking for much
more in a woman.

So I asked him this: What if he knew how to help someone get rid of

their culturally-induced inhibitions and live out their sexuality in
just the way they want? What if they could learn to become sexually
responsive, sensual, and primal beyond their wildest dreams? What if
in doing so he could insure that they would in fact move through

their every-day lives feeling stronger and better-balanced? What if
he could use this training to attract and satisfy women who were
educated and accomplished, and who could become even more so as a
result of his actions? And what if in doing so they would find

genuine pleasure and satisfaction in relation to himself? Would that
be of interest?

He gave me a big smile and said "Of course!" "Well," I said, "that's
what the seminar is about!"

I've been working in the hypnosis mainstream for about 20 years now,
and for most of that time I've been working with the alternate
sexuality crowd as well. And I've discovered that one of the better-

kept secrets of modern life is that there is an enormous amount of
people who are interested in playing out Power Exchange scenarios –
interested, fascinated, compelled to do it. And these people span
all cultures, incomes, education and walks of life – there are

MILLIONS here in the US alone.

But nobody's talking about it, and few really know what they are
doing.

I was first approached by some PE enthusiasts long ago in Los
Angeles, when they wanted my assistance in overcoming inhibitions,

breaking taboos and getting full sensory response in unusual
situations. I built quite a following as a "slave trainer", and I've
been honing my methods ever since. What I have now is a modular
system of conditioning that can assist in anything from entry-level

occasional play on up to full-blown 24/7 fetish lifestyles. This
method has now yielded 318 successful outcomes. And I've figured out
how to package and teach it so that anyone can learn to do the same.

I'll be doing some more posts on this, exploring the semantics and
revealing some technique, but the full presentation will done in one
week of intensive learning in Bangkok this coming February 16-20. If
you are serious about wanting to learn just what this Slave Training

stuff is all about (and you're curious about just how far down the
rabbit hole really goes), you really need to be in Bangkok with me
for one week of uncensored, politically-incorrect clinically proven
(!) exploration of modern hypnotic conditioning for consensual slavery.

Do this now, do it soon, or hear about it later and kick yourself for
missing out on the beginning.

http://tinyurl.com/ConsensualSlaveryInBangkok

-- Mark

Om sexuell hypnos fungerar? Ja!
Citera
2008-11-24, 20:28
Medlem
Vad kan man säga... Mycket speciellt Skulle vara ruskitg intressant att se det utföras i verkligheten
Citera
2008-11-24, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sony
Vad kan man säga... Mycket speciellt Skulle vara ruskitg intressant att se det utföras i verkligheten

Hmm.. vad tänker du på då? Det är inte så mer speciellt att du öppnar dörrar helt enkelt, vill du ha underhållning så borde du kolla lite Derren Brown, han kör dock mer NLP som är i underkant av Hypnos http://uk.youtube.com/watch?v=zryGzTbU49I&NR=1
Citera
2008-11-24, 22:22
Medlem
Går det att utföra denna sexuella hypnos på killar?
Är det i så fall på samma sätt som med tjejer man ska köra? Eller ska man tänka på något särskilt?

Någon som vet?
Finns det böcker kanske?
Citera
2008-11-24, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anatroc
Går det att utföra denna sexuella hypnos på killar?
Är det i så fall på samma sätt som med tjejer man ska köra? Eller ska man tänka på något särskilt?

Någon som vet?
Finns det böcker kanske?

Listar en del böcker längre upp, och ja, det fungerar på killar oxå, men vi männ är lååångt ifrån lika komplicerade sexuellt som kvinnor så vad skulle du själv vilja ändra på ?
Citera
2008-11-24, 22:43
Medlem
Haha okej, jo jag tänkte t.ex. om det är möjligt att få en kille att komma på annorlunda sätt(t.ex. med enbart rösten)...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in