2008-01-05, 17:30
Medlem
TiniZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Nix.

Då ljög min polare. Vilket svin!
Citera
2008-01-05, 17:34
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Tänk om det är en sån här dom presenterar den 15:e.

http://www.popularmechanics.com/technology/upgrade/4243000.html?series=4

Jesus, får fan multipla orgasmer av att se på den videon.
Citera
2008-01-06, 01:26
Medlem
Adde_87s avatar
14.000 ? hoppas att de blir billigare än så är de flashdriven som skulle motivera de höga priset?
Citera
2008-01-06, 01:29
Medlem
vi får se om Jobs har lyckats trolla fram något batteri som gör att 3g iPhonen inte bler en tegelsten.
håller tummarna för linsskydd!
Citera
2008-01-06, 15:22
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde_87
14.000 ? hoppas att de blir billigare än så är de flashdriven som skulle motivera de höga priset?
seriöst, fattar inte varför folk vill ha en dyr jävla "hårddisk" på 64gb bara för att den är snabb. jag menar en dålig jävla dator för 14k... extern dvdläsare... undrar hur mycket av 14k som är endast för hårddisken.
Citera
2008-01-06, 16:23
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidys
seriöst, fattar inte varför folk vill ha en dyr jävla "hårddisk" på 64gb bara för att den är snabb. jag menar en dålig jävla dator för 14k... extern dvdläsare... undrar hur mycket av 14k som är endast för hårddisken.

Ja, det är inte bara för att den är snabb. Den är ruskigt energisnål, tyst, stöttålig, lätt och snabb.

Sen så fattar jag inte vad det "jävla dåliga" är? En liten, tunn, lätt ultraportabel laptop. Den är inte till för att vara en allround-maskin. Den är till för att ta med sig överallt.
Citera
2008-01-07, 00:18
Medlem
Calaveras avatar
Ingen vet nått om detta förutom Apple själva...allt annat är bara rykten.
De starkaste ryktena nu är dock en sub-notebook samt en 3g iPhone och möjligen en tablet-mac. Sub-notebook och 3g iPhone låter fint enligt mig

Gillar inte idén i videon...tycker dessa är bättre (spec den första):
http://images.macrumors.com/article/2008/01/05/macbook_nano.jpg
http://images.macrumors.com/article/2008/01/05/maifjaabk.jpg
Citera
2008-01-07, 00:23
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Ja, det är inte bara för att den är snabb. Den är ruskigt energisnål, tyst, stöttålig, lätt och snabb.

Sen så fattar jag inte vad det "jävla dåliga" är? En liten, tunn, lätt ultraportabel laptop. Den är inte till för att vara en allround-maskin. Den är till för att ta med sig överallt.
okej inte dålig kanske, men grymt ovärd 14k. förstår verkligen inte varför dem måste börja med ssd-diskar så fort det kommit ut på marknaden. varför inte vänta tills dem blivit billigare? jag skulle hellre betala 14 tusen för den existerande macbooken än för den här lilla

och visst jag diggar ssd som fan (det är riktigt coolt) men inte är det värt de pengarna som tas för dem i dagens läge
Citera
2008-01-07, 01:05
Medlem
åker till miami två dagar efter expo:n så man hoppas att de släpper något riktigt fett som man kan få till ett bra pris i USA, nu när dollarn är så låg..

sen hade det varit riktigt gött med en iPhone Nano variant för den som inte vill ha axelrem till sin nya iPhone

förresten, ingen som vet hur det är med tull och så om man köper dator i USA?
Citera
2008-01-07, 02:07
Medlem
JoffaJaffers avatar
skulle inte d göra en budget variant av Macbooken? som skulle kosta 7-8 tusen?
Citera
2008-01-07, 02:21
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
skulle inte d göra en budget variant av Macbooken? som skulle kosta 7-8 tusen?

Bara rykten än så länge. Efter den 15:e vet vi!
Citera
2008-01-07, 02:32
Medlem
Halte Haralds avatar
Är det många här ifrån som åker dit den 15nde? Tänkte om man får lite sällskap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in