• 1
  • 2
2007-12-31, 12:32
Medlem
Starka kandidater till titeln dagens kräk: Ett gäng överfaller en gravt synskadad kvinna och misshandlar henne.

http://www.blt.se/nyheter/ronneby/sy...los(405423).gm

http://www.kvp.se/nyheter/1.985379/s...ogs-medvetslos

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1543614.ab

Palp
Citera
2007-12-31, 12:39
Bannlyst
Sånna där jävla svin skulle man få tag i. Drömmen är ju att dyka på nått liknande eller våldtäckt. Skulle kunna skrapa bort dom från skosulan utan att ha det minsta ångest.

Vad kan det vara för folk? Är det inte lite skinnskallegrej att ogilla handikappade?
Citera
2007-12-31, 12:41
Medlem
stereo_roidss avatar
fega jävla as..
Citera
2007-12-31, 13:27
Medlem
kamrat Gruss avatar
Jag misstänker att snart kommer någon inavlad flashbackanvändare och tjattar om sin "blatteradar" eller nåt, jag får snarare vibbar av någon form av det är småyngel med nazimotiv som har gett sig ut på äventyr. Men jo visst artikeln berättar om ett par sjuka små liv.
Citera
2007-12-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamrat Grus
Jag misstänker att snart kommer någon inavlad flashbackanvändare och tjattar om sin "blatteradar" eller nåt, jag får snarare vibbar av någon form av det är småyngel med nazimotiv som har gett sig ut på äventyr. Men jo visst artikeln berättar om ett par sjuka små liv.

På vilket sätt är det då bättre att du berättar om dina "vibbar av någon form av det är småyngel med nazimotiv"?

Hoppas verkligen gärningsmännen åker fast snarast.
Citera
2007-12-31, 13:55
Medlem
HjarterDams avatar
Citat:

Då älgbacken där hon hittades är ett invandrarrikt bostadsområde så är det väl inte helt omöjligt.
Citera
2007-12-31, 14:25
Medlem
ozaki__s avatar
de e svartingar, finns inget annat alternativ.
Citera
2007-12-31, 14:28
Medlem
Vobblers avatar
Livet har en märklig förmåga att jämna ut sig, så förr eller senare åker de här svinen på en nit själva.

Helt sanslöst fegt. Man baxnar...
Citera
2007-12-31, 14:33
Medlem
Bronkzs avatar
jag vågar jag nog påstå att smånassar eller nassar för den delen aldrig skulle hoppa på en synskadad kvinna.

Däremot folkisfulla moppetomtar kanske, som vill va balla.

Men tyvärr är det nog kulturberikare som är skyldiga till den här incidenten.
Citera
2007-12-31, 14:49
Medlem
Fylleannas avatar
Citat:

Men före kom en inavlad flashbackanvändare med sin naziradar
Citera
2007-12-31, 15:10
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fylleanna
Men före kom en inavlad flashbackanvändare med sin naziradar
Hehe precis. Men hursomhellst så tippar jag också på att det var sandnegrer som utförde dådet, ingen fråga om saken. Som jag har sagt förr så har "nassar"*1 bra mycket mer respekt för människoliv än invandrarungdomar, dom brotten går inte och jämföra, inte bara därför att det är ungefär 10 brott per år mot 100000, utan att dom utförda av "ungdomsgäng"*2 är så mycket mer brutalare.

*1. "Nassar" är inte alls nazister som dyrkar Hitler, utan trötta arga diskriminerade svenskar som har fått nog av att bli behandlade som skit och att media ljuger om dom dag in och dag ut.

*2. "Ungdomsgäng" är medias täckmantel för svenskfientliga invandrargäng, skulle dom inte använt denna täckmantel skulle svenskarna förmodligen gjort uppror för längesen.
Citera
2007-12-31, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
*1. "Nassar" är inte alls nazister som dyrkar Hitler, utan trötta arga diskriminerade svenskar som har fått nog av att bli behandlade som skit och att media ljuger om dom dag in och dag ut.

Snarare är dom urpsrungligen ganska klent begåvade småungar som genom polare halkar in på kröken och vit makt-musik och tycker detta är häftigt utan att egentligen stå på ngn större ideologisk grund överhuvudtaget.

För att citera tjuvlyssnat.se:

- Du vad hette den där Hitler egentligen i förnamn?

- Hette han inte Heil?

- Jo just det, så var det!

I det aktuella fallet skiter jag i om det var smånassar eller invandrare. Oavsett vilket var det avskum till snorungar vars föräldrar borde ha tagit sitt ansvar för länge sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in