Kan inte HB komma upp snart igen! Orkar inte lvla min shaman fan!
Blir att köpa HB ifall jag lyckas undvika banweave, får jag permanent så slutar och börjar med BO
Kan inte HB komma upp snart igen! Orkar inte lvla min shaman fan!
Blir att köpa HB ifall jag lyckas undvika banweave, får jag permanent så slutar och börjar med BO
Enda problemet är att de e så dyyyyrt med HB
Brukar Bossland alltid vara så seg vid nya patcher?
Brukar Bossland alltid vara så seg vid nya patcher?
Njae inte överdrivet.. dock så måste ju de andra cracka den också, och de gör ju det gratis så man kan ju inte kräva att de ska göra det såfort dom får chans
Tror att han ljuger tbh.. men men om dom redan har blivit hårdare så är det ett jävla skämt, 72 timmars bann om du har botat, eventuellt en till 72 timmars bann om du blir tagen igen, sen permant...
'Och innan..
Edit : Är lite tragiskt att man inte kan sätta på Horbuddy utan att den får DC var tjugonde minut princip, fick starta om HB 3 gånger på en timme, sen så gick den okej i cirka 50 minuter så la mig och sov, fick DC ungefär 10 minuter senare då som vanligt, så kasst!
Inte sant. Du kan få permban direkt, men som du påpekar så är det väldigt ovanligt.
Ett vanligt scenario är permban som dom sedan lyfter till 72h ban efter klagande, detta iom att Blizzard faktiskt vill ha oss fuskare där för att vi betalar våra gamecards och har dessutom ofta flera accounts, ligger mycket pengar i oss.
Inte sant. Du kan få permban direkt, men som du påpekar så är det väldigt ovanligt.
Ett vanligt scenario är permban som dom sedan lyfter till 72h ban efter klagande, detta iom att Blizzard faktiskt vill ha oss fuskare där för att vi betalar våra gamecards och har dessutom ofta flera accounts, ligger mycket pengar i oss.
"De vill ha oss fuskare"?
De vill knappas ha oss för vanligt folk tycker det är orättvisst och det är nog en av anledningarna till att de "jagar" oss för de andra skulle lessna annars
1.7.4.4 gatherbuddy är ju ute nu men hur laddar man upp pathsen gjorde en map som döpte till path men den hittar inte när den söker. orginal så reggar man ju på hemsidan men det kan jag ju inte när den är crackad. snabba svar tack
Är det någon som har provat AIO-bot ? ( All in One ). Om någon har, funkar det bra?
-Auto Quest 1-80
Your Character will go zone to zone, completing quests. Your character will take flight paths, zeppelins, boats, use mounts, and elevators to travel around the World, ALL on his own!
-Auto Grind 1-80
You character will go zone to zone, grinding on mobs particular to its level. Your character will take flight paths, zeppelins, boats, use mounts, and elevators to travel around the World, ALL on his own!
-Auto Farm Instances
You heard right, with a few simple clicks of a button the bot will farm entire instances, sell un-needed items, then reset the instance and continue to run it again and again! Farm thousands of gold and hour!
-Manual Waypoint Setup
Create your own hunting area anywhere you want. Complete with a repair/sell and revive paths!
BG Mode
-Farm thousands of honor a day in any battle ground!
-Auto Fish
Fish on ANY body of water
-Auto Gather
Mine, herb, skin, open chests, + more
-Auto Farming Items mode
Farm hundreds of valuable trade items (IE: Eternals, spider silks, primals, leathers, etc. The list GOES ON AND ON!)
-Mail Items
Mail your items to alts
-Auto Sell
Simply select what item types you want to sell up to (grays, greens, blues, epics) and let the bot automatically take care of the rest
-Auto Buy
Will return to town and buy when you run low on items, ammo, food, etc.
-Works with ANY Class and Spec
No need to configure complex combat sequences, select some options and bot does the rest
-Advanced alarm system
Alerts you based on over 20 different criteria.
-PVP
Three modes – Passive (don’t engage in combat), Retaliate only when attacked, and Aggressive (kill any enemy on site)
-English GUI
Complete English GUI
-Background Mode
Let your bot run in the background while you do other things
-Need to go on Vacation?
No problem, pause the bot for up to 7 days so you don’t waste valuable time!
-Detailed Logging
Find out exactly what your character has been up to
Senast redigerad av bjornenw 2010-11-27 kl. 15:31.
Vet någon om hur man kan ta reda på en node som man vill lägga in i badnodes.xml? Skulle vara jättetacksam då min bot alltid failar just på den där noden och dör hela tiden via fall varje gång när jag sätter på den när jag ligger och sover....