2010-11-26, 23:56
Medlem
Kan inte HB komma upp snart igen! Orkar inte lvla min shaman fan!
Blir att köpa HB ifall jag lyckas undvika banweave, får jag permanent så slutar och börjar med BO
2010-11-27, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Kan inte HB komma upp snart igen! Orkar inte lvla min shaman fan!
Blir att köpa HB ifall jag lyckas undvika banweave, får jag permanent så slutar och börjar med BO
Enda problemet är att de e så dyyyyrt med HB

Brukar Bossland alltid vara så seg vid nya patcher?
2010-11-27, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish

Njae inte överdrivet.. dock så måste ju de andra cracka den också, och de gör ju det gratis så man kan ju inte kräva att de ska göra det såfort dom får chans
2010-11-27, 04:25
Medlem
bjornenws avatar
Idag ska HB släppas! Får hoppas på att releasen stämmer. Sen tar det väl ytterligare några timmar / dagar innan cracket är ute och rullar.
2010-11-27, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw
Idag ska HB släppas! Får hoppas på att releasen stämmer. Sen tar det väl ytterligare några timmar / dagar innan cracket är ute och rullar.

hoppas det! måste grinda mobs under tiden ja jobbar! :@
2010-11-27, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw

Grymmt! Jag kanshe ska köpa honorbuddy senare... gatherbuddy crackas så snabbt endå
2010-11-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Tror att han ljuger tbh.. men men om dom redan har blivit hårdare så är det ett jävla skämt, 72 timmars bann om du har botat, eventuellt en till 72 timmars bann om du blir tagen igen, sen permant...

'Och innan..

Edit : Är lite tragiskt att man inte kan sätta på Horbuddy utan att den får DC var tjugonde minut princip, fick starta om HB 3 gånger på en timme, sen så gick den okej i cirka 50 minuter så la mig och sov, fick DC ungefär 10 minuter senare då som vanligt, så kasst!
Inte sant. Du kan få permban direkt, men som du påpekar så är det väldigt ovanligt.
Ett vanligt scenario är permban som dom sedan lyfter till 72h ban efter klagande, detta iom att Blizzard faktiskt vill ha oss fuskare där för att vi betalar våra gamecards och har dessutom ofta flera accounts, ligger mycket pengar i oss.
2010-11-27, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbsnut
Inte sant. Du kan få permban direkt, men som du påpekar så är det väldigt ovanligt.
Ett vanligt scenario är permban som dom sedan lyfter till 72h ban efter klagande, detta iom att Blizzard faktiskt vill ha oss fuskare där för att vi betalar våra gamecards och har dessutom ofta flera accounts, ligger mycket pengar i oss.

"De vill ha oss fuskare"?
De vill knappas ha oss för vanligt folk tycker det är orättvisst och det är nog en av anledningarna till att de "jagar" oss för de andra skulle lessna annars
2010-11-27, 13:23
Medlem
naborus avatar
1.7.4.4 gatherbuddy är ju ute nu men hur laddar man upp pathsen gjorde en map som döpte till path men den hittar inte när den söker. orginal så reggar man ju på hemsidan men det kan jag ju inte när den är crackad. snabba svar tack
2010-11-27, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish

250 spänn för ett år är inte så dyrt :s
2010-11-27, 15:20
Medlem
bjornenws avatar
Är det någon som har provat AIO-bot ? ( All in One ). Om någon har, funkar det bra?

Senast redigerad av bjornenw 2010-11-27 kl. 15:31.
2010-11-27, 15:50
Medlem
Vet någon om hur man kan ta reda på en node som man vill lägga in i badnodes.xml? Skulle vara jättetacksam då min bot alltid failar just på den där noden och dör hela tiden via fall varje gång när jag sätter på den när jag ligger och sover....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in