2010-09-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus
Hm , är det värt att köpa pirox pvp tool eller finns det crack ... ?

Edit : Eller finns det crack på några andra bra pvp bottar ?
Finns det någon inställning på win 7 som gör att datorn stänger av sig efter utsatt tid eller har jag drömt det ?

Ska du skaffa en pvp bot så är det Pirox/PvPtool som gäller!
Jag skulle rekommendera dig att KÖPA Pirox, även om det är dyrt, då får du tillgång till deras forum med olika profiler, då slipper du köra med ett års gamla profiler som buggar.

Så i min mening är det helt klart värt att köpa pirox och du tänker PvP bota mycket.
2010-09-07, 22:56
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Ska du skaffa en pvp bot så är det Pirox/PvPtool som gäller!
Jag skulle rekommendera dig att KÖPA Pirox, även om det är dyrt, då får du tillgång till deras forum med olika profiler, då slipper du köra med ett års gamla profiler som buggar.

Så i min mening är det helt klart värt att köpa pirox och du tänker PvP bota mycket.

tröttnar du aldrig att svara på samma fråga om och om igen ?
2010-09-08, 02:00
Medlem
Jag har nu bottat med TheSafeProfilev2.5 i ca en vecka från typ kl 02 00 - 07 00 varje natt. Jag vet att jag frågat detta tidligare, tänkte botta 1-2 veckor till ungefär och sen sluta, borde jag byta profil snart eller kanske se till att inte vara online nästan 24/7? sen klockan 14 00 brukar jag logga in igen vilket är 7 timmars offlinetid. Tror ni blizzard håller koll på hur mycket online tid man har?

Har även hört talas om att man inte bör oroa sig för att en gm ser en, utan det man ska oroa sig för är att andra spelare ska se en, är detta sant?
2010-09-08, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Jag har nu bottat med TheSafeProfilev2.5 i ca en vecka från typ kl 02 00 - 07 00 varje natt. Jag vet att jag frågat detta tidligare, tänkte botta 1-2 veckor till ungefär och sen sluta, borde jag byta profil snart eller kanske se till att inte vara online nästan 24/7? sen klockan 14 00 brukar jag logga in igen vilket är 7 timmars offlinetid. Tror ni blizzard håller koll på hur mycket online tid man har?

Har även hört talas om att man inte bör oroa sig för att en gm ser en, utan det man ska oroa sig för är att andra spelare ska se en, är detta sant?

Vad blizzard ser är om man är inne otroligt långa intervaller. Jag menar 11.5+ spelare just nu och många av dom sitter på wow större delen av dygnet. Däremot om du sitter med botten 24h+ så får du börja tänka om. Själv brukar jag botta de 8 timmarna jag är i skolan/på jobbet.
Sen har blizzard WARDEN som söker igenom olovliga program som körs tillsammans med WoW. Men Buddy botsen har en ANTI-WARDEN som försvårar deras arbete emot botting. Alltså är det ren idioti du åker dit på. Var säker på att du har en välfylld Badnodes fil så du inte slutar med en karaktär som springer in i en väg större delen av tiden. Då lär du åka dit förr eller senare.
2010-09-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Vad blizzard ser är om man är inne otroligt långa intervaller. Jag menar 11.5+ spelare just nu och många av dom sitter på wow större delen av dygnet. Däremot om du sitter med botten 24h+ så får du börja tänka om. Själv brukar jag botta de 8 timmarna jag är i skolan/på jobbet.
Sen har blizzard WARDEN som söker igenom olovliga program som körs tillsammans med WoW. Men Buddy botsen har en ANTI-WARDEN som försvårar deras arbete emot botting. Alltså är det ren idioti du åker dit på. Var säker på att du har en välfylld Badnodes fil så du inte slutar med en karaktär som springer in i en väg större delen av tiden. Då lär du åka dit förr eller senare.
Jaha okej. Det enda jag har sett är att den åker in i ett träd och sitter fast där en 10sekunder eller något. annars verkar det vara rätt bra. Har badnotes filen som hör med till pathen.

Du vet ingen jätte säker profil att farma herbs med då?
2010-09-08, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Jaha okej. Det enda jag har sett är att den åker in i ett träd och sitter fast där en 10sekunder eller något. annars verkar det vara rätt bra. Har badnotes filen som hör med till pathen.

Du vet ingen jätte säker profil att farma herbs med då?

"The herbalists dream" som utspelar sig i Storm Peaks är ganska stabil. Men finns en plats som den brukar fastna och det ligger vid statyerna där en massa undead dwarves springer omkring. Man fastna i stort sett i skrevet på det gigantiska trollet. Är väl den man ska addera till Badnodes och för övrigt är den väldigt bra. Körde den i 20 h i sträck utan större problem, men var främst när han kom till det stället då komplikationer kan uppstå.
2010-09-08, 14:25
Medlem
iHenkeds avatar
Någon som vet en bra skinningbot? Gratis helst(ifall det finns.) Orkar inte levla upp en profession för hand på roguen igen.

Behöver inte vara så avancerat, då jag tänkt sitta vid datorn under tiden och glo film eller nått.
2010-09-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Någon som vet en bra skinningbot? Gratis helst(ifall det finns.) Orkar inte levla upp en profession för hand på roguen igen.

Behöver inte vara så avancerat, då jag tänkt sitta vid datorn under tiden och glo film eller nått.

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Gatherback.rar

Citat:
Ursprungligen postat av Emil99
tröttnar du aldrig att svara på samma fråga om och om igen ?

Jo, men ibland känner jag mig på extra gott humör och då svarar jag gärna på frågor som ställs på varje sida
2010-09-08, 19:47
Medlem
Vad brukar ni ha för xp/hour ?
Jag som lvl 28 paladin brukar bara ha runt 20-30k , beroende på ifall profilen buggar eller inte.
Har ingen aning om det är bra eller dåligt .
2010-09-08, 20:05
Medlem
Citat:
Vad brukar ni ha för xp/hour ?
Jag som lvl 28 paladin brukar bara ha runt 20-30k , beroende på ifall profilen buggar eller inte.
Har ingen aning om det är bra eller dåligt .

Questprofil eller grind?
2010-09-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Questprofil eller grind?

Grind.
2010-09-08, 20:20
Medlem
Citat:
Grind.

Kolla i tråden du laddade ner den ifrån, antar att det är väldigt bra då jag drog in cirka 150k med grind i lvl 62..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in