Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jasså? Du känner honom och vet vilka argument han KAN lägga fram, om han nu frågasätts?
Nej du slusken, jag känner inte honom, det vet du mycket väl. Hans argument finns i artikeln. Denne Bo Wallerstig hadde klätt av dig naken i en verbal duell, vem som helst här på forumet kan ju göra det.
Citat:
Du läser visst inte så noga ens i dina egna källor:
"En historiker är någon som forskar om historia. Vanligen åsyftas en person som har akademisk examen i ämnet historia."
Har denna intellektuella gigant en sådan examen?
(Ler i mjugg) Jag är MYCKET noga i mina val av källor skall du veta. Vad står det i länken? jo:
"En historiker är någon som forskar om historia. Vanligen åsyftas en person som har akademisk examen i ämnet historia."
Alltså det räcker med att forska i ämnet, man behöver nödvändigtvis inte ha en akademisk utbildning för att kunna kalla sig för historiker. Kan du själv inte utläsa detta i texten?
Du kanske inte tycker att släktforskare är några släktforskare på riktigt heller?
Citat:
En intressant åsikt - om man inte har egna källor så måste man alltså acceptera all dynga som andra sprider ut, för då har man alltså tappat rätten till att frågasätta? Men, nu var det inte jag som skulle stått för källkritiken, utan du själv, INNAN du postade din länk.
ifrågasätt hur mycket du vill slusken, men var beredd på att du inte blir tagen på allvar om du själv inte kan lägga fram belägg eller källkritisera ditt eget ev material.
Citat:
Vem är denne insändarskribent?
Vilken bakgrund har han som ger honom mer trovärdighet än du eller jag, eller vilken slumpmässig kverulant på insändarsidorna?
Vad är hans argument? Vad baserar han sina åsikter på?
Kverulant? Han talar sanning för fan. Han är historiker och har alla rätt på sin sida, han är mera trovärdig än vad du någonsin kommer att bli. Fler och fler människor delar Bosses och mina samt alla andra meningsfränders åsikter. Dina och dina gelikars åsikter smälter allt mer till ingenting. Snart kan du bara hämta meningsfränder bland dina blattegrannar i Rissne med omnejd.
Citat:
Att hans åsikter råkar sammanfalla med dina egna är liksom inget bevis för att han är trovärdig.
Han är jävligt trovärdig enligt mig. Har du belägg för att han inte är det så ge belägg för detta här och nu.
Citat:
Om du inte förstår detta, så blir jag iofs inte förvånad.
Nej jag förstår mig inte på sådana kufar som du Ruskigbuss, däremot förstår jag mig på den svenska massinvandringens konsekvenser för vårt framtida välfärdssamhälle. Den håller på att raseras bit för bit pga massinvandringens direkta och indirekta kostnader.