Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-16, 17:58
  #13
Medlem
Alonens avatar
Pattaya...

Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
finns det några bra avsugerskor (deepthroat) i pattaya? som helst klarar av allt vad TS beskrev

Finns fler ställen i Pattaya, var där nyss.. Prova "the pumpp station" (Goggla!) på Soi Office, där kan du sitta vid ett bord, medan du blir avsugen under bordet. Men FRÅGA efter deepthroat!!!

Man kan ha pristävling, några gubbar sätter sig vid ett bord, alla blir avsugna... Den första som med en min röjer att något händer under bordet pröjsar nästa runda dricka...
Citera
2009-01-18, 08:37
  #14
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Finns fler ställen i Pattaya, var där nyss.. Prova "the pumpp station" (Goggla!) på Soi Office, där kan du sitta vid ett bord, medan du blir avsugen under bordet. Men FRÅGA efter deepthroat!!!

Man kan ha pristävling, några gubbar sätter sig vid ett bord, alla blir avsugna... Den första som med en min röjer att något händer under bordet pröjsar nästa runda dricka...

Oh låter soft som fan .
Citera
2009-01-23, 19:55
  #15
Medlem
Alonens avatar
Mjölkad!

Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
De bättre horhusen har alltid "äkta varor" på sin meny!

Men jag vet några som gått till katoyer, (shemales) finnes oxå på många glädjehus, de ska visst vara så inni helvete skickliga på kuksugning.

På bög-streeten nere i Phuket, ska finnas en katoy som är så inni helvete skicklig, så att om man inte har kommit på 30, trettio sekunder, så SLIPPER MAN BETALA! Jag har sett "henne" men inte "provkört" - ännu...

Ser ut som en yngre version av Tina Turner...

(Men det måste ju vara från stenhård till skott, från SLAK tar det kanske några sekunder till...)

Hörde ifrån en som var nere i Phuket nu, han var där å hämtade sig avsugningar flera gånger. Från stenhård till skott + pungmassage + finger i röven, han fixade ALDRIG 30 sekunder!

10-15 sekunder MAX sa han! (Fanskapet MJÖLKADE honom med sina halsmuskler!)
Citera
2009-06-01, 13:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Hörde ifrån en som var nere i Phuket nu, han var där å hämtade sig avsugningar flera gånger. Från stenhård till skott + pungmassage + finger i röven, han fixade ALDRIG 30 sekunder!

10-15 sekunder MAX sa han! (Fanskapet MJÖLKADE honom med sina halsmuskler!)

Heh... man blir verkligen sugen på den upplevelsen.

Jag vet att jag har rejält svårt att komma från blowjob, så man kanske kan vinna?
Citera
2009-06-02, 12:32
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peggom
Heh... man blir verkligen sugen på den upplevelsen.

Jag vet att jag har rejält svårt att komma från blowjob, så man kanske kan vinna?

Hur kan du tycka att inte komma är en vinst?
Citera
2012-09-25, 18:14
  #18
Medlem
fick en go Deepthroat i sommras av en tjej på en camping ! vi var fulla och hon sög av mig bakom en stuga! tills vi hörde några komma så gick vi upp i skogen och avsluta där! sjukt nice! och avslutade med att spruta henne i munnen goaste avsugningen jag har fått
Citera
2012-09-25, 22:06
  #19
Medlem
Katarina, Södertälje. Gjorde mig lycklig många gånger.
Citera
2012-09-27, 14:24
  #20
Medlem
meramans avatar
Personligen så är jag inte så förtjust i deep för de flesta tjejerna hulkar pga spyreflexer. Inte kul att få en avsugning samtidigt som man tror att tjejen skall spy. De som suger vanligt utan deep har i te det problemet alls. Och sväljer kan dom ju göra i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback