2025-05-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Då kan ju erkänna de han gjort eller hur? Finns fortfarande ett olöst mord som han är skyldig till
Du menar kvinnan i Eslöv?
Citera
2025-05-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimfrost1973
Du menar kvinnan i Eslöv?

Så är det sen är det ett par andra där han är misstänkt. Alla som babblar att han e så oskyldig och har ändrat sig ja det får ni ju se när han kommer ut
Citera
2025-05-03, 12:34
Medlem
Citat:
Så är det sen är det ett par andra där han är misstänkt. Alla som babblar att han e så oskyldig och har ändrat sig ja det får ni ju se när han kommer ut
Det är 100% riktigt! Han kan ju ha mördat ett gäng, det vet man ju aldrig! Men personligen upplevde jag honom som en förändrad person! Men om han nu är psykopat, vilket jag heller inte upplevde, men igen, psykopater är ju bra på manipulation!
Citera
2025-05-03, 17:33
Medlem
Citat:
Det är 100% riktigt! Han kan ju ha mördat ett gäng, det vet man ju aldrig! Men personligen upplevde jag honom som en förändrad person! Men om han nu är psykopat, vilket jag heller inte upplevde, men igen, psykopater är ju bra på manipulation!

Du kanske skulle ta och läsa igenom domarna för det han är dömd för. Riktigt vidriga saker det
Citera
2025-05-04, 16:11
Medlem
Citat:
Du kanske skulle ta och läsa igenom domarna för det han är dömd för. Riktigt vidriga saker det
Jag vet, han berättade för mig!
Citera
2025-06-25, 13:23
Medlem
Citat:
Jag har suttit med Mikael - hon gjorde helt rätt som gifte sig med honom. Han är en helt annan person och förtjänar en andra chans. Ni kan inte jämföra honom med hur han var 2008 efter över 18 år i fängelse och massa terapi. Han hjälper med fångar osv idag. Väldigt stor förändring kan jag säga.

Menar han allvar med att vara en ny människa kan han ju börja med att ta ansvar för de mord han begått men inte dömts för. Så länge han inte bröstar t.ex. mordet pp Carina i Eslöv kan han brinna i helvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in