2010-08-01, 15:26
Medlem
spoilers avatar
"En 36-årig man från Eslöv, som 2008 dömdes för att ha huggit ihjäl en homosexuell man i Solna, får nu sin första så kallade lufthålspermission."

http://www.skanskan.se/article/20100...lufthalspermis
Citera
2010-09-14, 17:30
Medlem
mike6971s avatar
Man kan ju tycka vad man vill men man får ju börja ngnstanns och han sitter på många år så det kanske bara är bättre i rehabliteringen i stället för att sitta och bara "ge upp" o bli apatisk?
Citera
2010-12-18, 04:55
Medlem
För min del får han gärna bli apatisk och ge upp. Avskrädet får gärna avsluta sitt omitiverade liv.

Tycker inte synd om hans mamma för fem djävla öre, döp och begrav aset.
Citera
2012-05-06, 23:58
Medlem
Även om avskrädet inte är dömd för det så vet alla att han har mördat Jonas och Carina.
Citera
2012-05-07, 08:41
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanel55
Även om avskrädet inte är dömd för det så vet alla att han har mördat Jonas och Carina.

Och vem fan är Jonas? Finns det tråd på Flashback om fallet?
Citera
2012-12-23, 19:16
Medlem
Du frågar bara om Jonas, betyder det att du vet vem Carina är? Såna snillen som du vet väl hur man gör när man söker; eller? Måste det finnas en tråd?
Citera
2012-12-23, 20:14
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanel55
Du frågar bara om Jonas, betyder det att du vet vem Carina är? Såna snillen som du vet väl hur man gör när man söker; eller? Måste det finnas en tråd?

Carina Thorén, ja. Men det var väl en annan man som var huvudmisstänkt där? Iaf till en början?

Nu har jag sökt på "Jonas" här på kriminalhistoria och fått 50 träffar. Inte i någon trådtopic står förnamnet med. Är det fallet som visades på "Veckans brott" där det fanns en suddig videofilm från Stockholms innerstad? Jag måste fråga då jag inte är ett lika vasst snille som dig.
Citera
2013-02-07, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Carina Thorén, ja. Men det var väl en annan man som var huvudmisstänkt där? Iaf till en början?

Nu har jag sökt på "Jonas" här på kriminalhistoria och fått 50 träffar. Inte i någon trådtopic står förnamnet med. Är det fallet som visades på "Veckans brott" där det fanns en suddig videofilm från Stockholms innerstad? Jag måste fråga då jag inte är ett lika vasst snille som dig.

Inget svar ? Vilken skulle kopplingen i så fall vara ?
Citera
2013-03-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter

Den Jonas som nämns är Jonas Ahlgren, en homosexuell vaktmästare som mördades i sitt hem i Eslöv den 20 juli 2002. Är väl ganska troligt att Smeden har något med detta också att göra men jag har inte hittat någon information om försök till att åtala Smeden för detta.
Senast redigerad av JohnDooh 2013-03-09 kl. 18:05.
Citera
2013-03-20, 21:45
Bannlyst
Smeden var med i Efterlyst. Är det nån som har bilder på honom? Inga länkar i tråden funkar.
Citera
2013-04-19, 02:11
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Smeden var med i Efterlyst. Är det nån som har bilder på honom? Inga länkar i tråden funkar.
Här har du!
Citera
2015-03-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Dömd för ett, utfört tre. Österåker, där ska han förbli. V i Eslöv ska enligt mig vara avståndstagande. Varför är ni inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in