Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Obehagligt när kvinnor drar in sina barn i dylika förhållanden. Föräldrar ska sätta barnen i första hand. Kvinnan verkade inte ha tagit avstånd från Smeden direkt. På henne lät det nästan som att det var en lättnad att han inte var otrogen med en annan kvinna när han varit borta udda tider och begått dessa brott.
Fick exakt samma tanke, vafan varför tänker hon inte på sitt barn? Det hade varit en sak om hon tagit avstånd från honom när hon fick reda på "vem han var" men jag fick samma intryck att hon inte allst hade tagit avstånd från honom, hur fan tänker människan? Att mördares familjer inte tar avsånd har jag förståelse för men i det här fallet får hon noll förståelse från mig, tyckte hon verkade lite lätt efterbliven om jag ska vara ärlig, åtminstonde en svag jag -känsla eller nått sånt...
Han smeden verkar iaf vara en riktigt otäck jävel, kändes som han tyckte synd om sig själv för att åklagaren inte gick på hns linje, skulle inte bli förvånad om han har gjort sig skyldig till flera mord, har väl varit enhel del ouppklarade mord i just eslöv som han är ifrån.