2008-10-28, 13:09
Medlem
Hörde att han hade träffat en tjej och att det skulle visas på Efterlyst Hur fan är det möjligt typ?
Citera
2008-10-28, 13:27
Medlem
ganskaskadads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Hörde att han hade träffat en tjej och att det skulle visas på Efterlyst Hur fan är det möjligt typ?

Det är ju inte direkt ovanligt att en Nathalie på 19 år, blir förälskad i en känd och tungt kriminell man. Många mördare och våltäktsmän får kärleks- och frieribrev från lika skadade kvinnor.

Ska bli ytterst intressant att höra deras romantiska dejt med mums mums och godis, som Nathalie uttryckte det.
Citera
2008-10-28, 14:55
Medlem
Såg en liten tv-spot inför veckans Efterlyst där både Smeden och hans nya flickvän var med. Hon nämnde något om att dom träffades och köpte mumsmums och en massa godis, och något i stil med att han ska veta om att han inte alls är någon dålig människa.

Har alltid tyckt att det varit fascinerande hur någon kan finna den här typen av kriminella så inbjudande att dom vill inleda någon form av umgänge med dom. Men kärleken är väl blind, tills hon en dag inser att han inte gillar att hon vill lämna honom och binder fast henne och skär sönder hennes fotsulor eller värre.
Citera
2008-10-29, 11:03
Medlem
BoISarens avatar
Det är inte en "ny" flickvän

Citat:
Kärleken kom som en blixt från klar himmel. Det gjorde sanningen också. Saras pojkvän var en kallblodig mördare. I kvällens "Efterlyst" berättar Mikael Kittilä från Eslöv om mordnatten och Sara om livet med knivmördaren.
- Jag hade en dröm om ett vanligt Svenssonliv, säger Sara.
[...]
- Mikael var underbar. Han kunde knappt bli arg. Jag hade ju en dröm om ett vanligt Svenssonliv, säger Sara.
http://www.kvp.se/nyheter/1.1350447/...d-mordarsmeden
Citera
2008-10-29, 22:22
Medlem
Joicys avatar
Tittade nyss på Efterlyst. Måste säga att jag inte kan låta bli att fascineras av denna typ av människor. Han verkar trots allt ha förmågan att kunna uttrycka sig, och jag tänka mig att han kan uppfattas som en dynamisk person av många människor. Säkert lätt att manipuleras när man är mottaglig. Obehaglig kille!
Citera
2008-10-29, 22:35
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joicy
Tittade nyss på Efterlyst. Måste säga att jag inte kan låta bli att fascineras av denna typ av människor. Han verkar trots allt ha förmågan att kunna uttrycka sig, och jag tänka mig att han kan uppfattas som en dynamisk person av många människor. Säkert lätt att manipuleras när man är mottaglig. Obehaglig kille!

Exakt min åsikt!
Han var creepy!
Citera
2008-10-29, 23:15
Medlem
Hon kanske har kommit på bättre tankar nu...

Jag kan svära på att hon i reklamen för nån vecka sen inte var "blurrad", det ändrades för några dagar sen och nu var hon "blurrad" genom hela programmet.
Eller kan det vara en miss av TV3 från första början, som dom sedan rättade till? Hehehe, lite småsurt i såna fall!
Citera
2008-10-29, 23:35
Medlem
Tuesdays avatar
Obehagligt när kvinnor drar in sina barn i dylika förhållanden. Föräldrar ska sätta barnen i första hand. Kvinnan verkade inte ha tagit avstånd från Smeden direkt. På henne lät det nästan som att det var en lättnad att han inte var otrogen med en annan kvinna när han hade varit borta udda tider och begått dessa brott. Håhå jaja.
Citera
2008-10-29, 23:40
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Obehagligt när kvinnor drar in sina barn i dylika förhållanden. Föräldrar ska sätta barnen i första hand. Kvinnan verkade inte ha tagit avstånd från Smeden direkt. På henne lät det nästan som att det var en lättnad att han inte var otrogen med en annan kvinna när han varit borta udda tider och begått dessa brott.

Fick exakt samma tanke, vafan varför tänker hon inte på sitt barn? Det hade varit en sak om hon tagit avstånd från honom när hon fick reda på "vem han var" men jag fick samma intryck att hon inte allst hade tagit avstånd från honom, hur fan tänker människan? Att mördares familjer inte tar avsånd har jag förståelse för men i det här fallet får hon noll förståelse från mig, tyckte hon verkade lite lätt efterbliven om jag ska vara ärlig, åtminstonde en svag jag -känsla eller nått sånt...

Han smeden verkar iaf vara en riktigt otäck jävel, kändes som han tyckte synd om sig själv för att åklagaren inte gick på hns linje, skulle inte bli förvånad om han har gjort sig skyldig till flera mord, har väl varit enhel del ouppklarade mord i just eslöv som han är ifrån.
Citera
2008-10-30, 09:34
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joicy

Hehe såg det också. Var kul när leffe kallade englund korkad
Citera
2008-10-30, 15:07
Medlem
I reklamen inför senaste avsnittet av Efterlyst var Sara, Smedens flickvän med som vanligt på bild. Men i själva avsnittet och intervjuen var hennes ansikte "censurerat". Undrar om hon fick kalla fötter efter att inslaget hade spelats in? Tyckte även att Aro sade någonting om att man skulle få reda på hur hon såg på deras förhållande nu när han är gripen och fängslad med det sades det inte ett knyst om.
Citera
2008-10-30, 18:44
Medlem
.-.-.s avatar
Han kommer säkert få sätta på många småbrudar som hälsar på varje dag när han sitter inne.....
Lät ju inte helt omöjligt att "Sara" skulla nappa igen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in