• 1
  • 2
2007-12-30, 06:52
Medlem
SamBams avatar
Jaha Har vi haft nån ute som hört någonting?

Edit: http://www.expressen.se/nyheter/1.98...sten-nedslagen

Och blond ser han ut och vara.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/...3699978591.jpg

Här blir artisten nedslagen
Här blir den kände schlagerartisten nedslagen utanför en populär hotellbar i centrala Stockholm.
Stjärnan föll till marken och polis tillkallades.
- Det såg riktigt otäckt ut, säger en person som befann sig på platsen.

Den populära hotellbaren i centrala Stockholm lockar varje helg till sig mängder av besökare. I går var schlagerstjärnan där med flera vänner för att roa sig.
När artisten lämnade baren sent på natten blev det enligt uppgifter till Expressen tjafs med en förbipasserande nattfirare och situationen urartade.
Stjärnan föll till marken.
– Det såg riktigt otäckt ut, säger en person som befann sig på platsen till Expressen.
Bekräftar bråk

Kort därefter tillkallades polisen till hotellbaren för att reda ut situationen.
– Det har varit lite gruff, säger en av poliserna till Expressen.
Expressen sökte i natt utan framgång stjärnan för en kommentar. Expressen har också sökt stjärnans manager.
Inte heller hotellbarens personal vill uttala sig om det inträffade men bekräftar att det varit ett bråk utanför på gatan.
Händelsen var i natt ännu inte polisanmäld

Första namnet som poppa-upp var Magnus Carlsson Så det är min gissning.
Citera
2007-12-30, 09:13
Medlem
SamBams avatar
Ingen som hängt i en hotelbar i natt i centrala Stockholm?
Citera
2007-12-30, 09:29
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Ingen som hängt i en hotelbar i natt i centrala Stockholm?
Inte som vaknat än iaf.
Magnus Carlsson låter väl som en rimlig första gissning.
Citera
2007-12-30, 11:26
Medlem
Stigmata01s avatar
Bara att invänta att kändisen ifråga dyker upp gråtande på aftonbladets framsida. Han kommer inte missa en sån här chans till lite billig uppmärksamhet i media.
Citera
2007-12-30, 11:53
Medlem
Trumpeters avatar
Trodde jag skulle hitta svaret i tråden. Jaja, det kommer väl fram så småningom.

Magnus Carlsson var min första tanke också.
Citera
2007-12-30, 12:15
Bannlyst
Betyder inte Schlagerstjärna att han ställt upp i stora Schlagerfestivalen. Dom som är i Sverige brukar väl annars heta Melodifestivalen? Kanske han i fame?
Citera
2007-12-30, 12:43
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquafresh
Betyder inte Schlagerstjärna att han ställt upp i stora Schlagerfestivalen. Dom som är i Sverige brukar väl annars heta Melodifestivalen? Kanske han i fame?

De döpte om den till Melodifestivalen för några år sedan för att det bättre speglade innehållet dvs att festivalen inte bara innehåller schlagers längre.
Citera
2007-12-30, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
De döpte om den till Melodifestivalen för några år sedan för att det bättre speglade innehållet dvs att festivalen inte bara innehåller schlagers längre.
Whooa. Tänk om det är en bög. Då blir det snart världskrigsrubriker. HATBROTT.

Bara det inte är Sonja Allden. För hon är söt...
Citera
2007-12-30, 12:48
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Trodde jag skulle hitta svaret i tråden. Jaja, det kommer väl fram så småningom.

Jag med, fan vad dåligt alltså. Frågetecknet i rubriken gör ju att man tänker lixom att det redan är utrett vem det är.....

On a serious note: Tänkte också magnus carlsson först och vi verkar vara många som gjort den reflektionen. Är det han så lär han ju böla i pressen om inte allt för många timmar.
Citera
2007-12-30, 13:56
Medlem
Magnus Carlsson är ju, även för mig, det första namn som ploppar upp, men jag tvivlar ändå på att det är han då jag tror att rubrikerna hade varit betydligt större och kraftigare om det varit han.
Jag tror att det är någon mycket mindre känd person.
Citera
2007-12-30, 14:06
Medlem
Ronilles avatar
Definitionen av en schlagerstjärna är ju vida spridd. Kan vara någon som körade bakom en artist 2003 eller liknande. Behöver ju inte vara en frontfigur eller en av de största artisterna.

Det visar väl sig väl då personen talar ut i pressen.
Citera
2007-12-30, 14:43
Medlem
Det var ju Andreas Lundstedt - HIV-mannen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in