Bard ställer väl upp på bild med vem som helst så länge det ger ett bra Twitter-tillfälle, han är väl ändå konsekvent på det sättet.
Det där var ju väldigt otippat. Jag har bestämt för mig att Bard uttryckt ganska starka åsikter om rasister och nazister. Skillt har väl även uttryckt sitt ogillande av homosexuella?
Visst kan människor förändras men det Skillt har pysslat med är ju knappast något som bara kan förlåtas i en handvändning.
Bard, din jävel!
Du hävdar att Cissi (och många andra tjejer) ljuger bara för att männen blir frikända. Bara för att männen blir frikända så betyder det inte att de är oskyldiga.
Mikael Skillt, nazisten som slogs för ZOG och mördade flera vita människor enligt egen utsago i Ukraina i ZOGs namn. Nu är han alltså polare med böghoran Bard.
Det där var ju väldigt otippat. Jag har bestämt för mig att Bard uttryckt ganska starka åsikter om rasister och nazister. Skillt har väl även uttryckt sitt ogillande av homosexuella?
Visst kan människor förändras men det Skillt har pysslat med är ju knappast något som bara kan förlåtas i en handvändning.
Jag är av åsikten att Bard skulle posera med sin egen mors skändade lik om det bara retade upp någon och han fick lite mer skrivet om sig.
Medborgerlig samling har hittat ett fantasifullt sätt att skramla ihop krigskassan inför valet på. Nu ansluter även kontroversielle opinionsbildaren och TV4-idolen Alexander Bard till det nya partiet, som precis spikat riksdagslistan.
Källa: http://www.dagensopinion.se/medborge...80%93-och-bard
En slogan som Medborgerlig samling kör på inför valet är ”mer sans, mindre sensation”. Hur rimmar det med Alexanders Bards debattstil?
Bard, din jävel!
Du hävdar att Cissi (och många andra tjejer) ljuger bara för att männen blir frikända. Bara för att männen blir frikända så betyder det inte att de är oskyldiga.
Jo, det är precis så som det är. Är man frikänd av rätten så är de oskyldiga i lagens mening. Och det är lagens mening som styr. Sen får du tycka vad du vill, men skyldiga är dom inte.
Jo, det är precis så som det är. Är man frikänd av rätten så är de oskyldiga i lagens mening. Och det är lagens mening som styr. Sen får du tycka vad du vill, men skyldiga är dom inte.
Tjurbajs. Om han var oskyldig så hade han kunnat formulera en dementi. Teoretiskt kan Cissi Wallin vara en sociopatisk lögnerska, men Virtanen är inte någon dyslektisk byggjobbare utan en av Sveriges mest välavlönade skribenter.
Har han inte alltid varit en aning bitter men det har kanske blivit värre med åren. Det är inte lätt att vara ett missförstått geni.
Vi har alla olika begrepp om vad som är geni. Att kunna läsa innantill är inte i mitt begeepp.
Klart han är bitter. Denna mediakåta pengahora har fått flera sk föreläsningar inställda.
Sist gnällde han om att typ det är hans rättighet att få ta betalt och göra föreläsningar, det har inte den betalande kommunen med att göra. Att kommunen valde att ställa in hans föreläsning för att det inte håller måttet saknar betydelse enligt bard.
The Finnish experiment with a state-sponsored citizen's salary or basic income proved to be a disaster. People without employment basically just got drunk. Life purpose without a socially contributive role just does not work. And the costs are hilarious. I told you so.
Ska vi tolka det som att Alexander Bards privatekonomi är skälet till att han har blivit äldre än 28 år?
Barden bullrar på med sina lätt hysteriska utfall på Twitter.
57-åringen körde för en stund sedan med asshole- och fucker-ord...
@Bardissimo tweetade för en halvtimme sedan:
Citat:
Totally agreed, @katjanouch! @Aftonbladet is a disgusting asshole of a newspaper. The current corpse plunder of #Avicii conducted by primary asshole @jonnasima and her sneaky fucker supporter @danielswedin beggars belief. If this is "feminism", then it is pathologically sick.
Detta på den här tweeten av @katjanouch:
Citat:
Skitsnack. Lägg av med genusflummet. Jag är kvinna och förfärad över något av det mest smaklösa som er tidning producerat. #svpol
Som var en kommentar på:
Citat:
Daniel Swedin Retweetade Jonna Sima
Vill man ha en inblick hur destruktiv manligheten kan vara är svaren på denna tweet lite för avslöjande.
Oformulerad råilska, hejaklackbröt, könsord och hotfulla utfall i ett enda groteskt grupprunk.
Tillbaka till Bard. Vetefan vad Alexanders poäng är med att mer eller mindre konstant kötta på med lätt hysteriska (sett till tonen) tonårsutfall på Twitter. 57-årige Bard gödslar med ord som asshole (om Aftonbladet), ass-licking (Alice Bah-Kunke), cry-baby (Martin Jönsson, DN), tyrannical monsters (Annelie Fredriksson och Maija Mutikaninen), fucking paranoid, fucking sect (om Dagens Nyheter).
Annat begrepp han börjat med på Twitter i år är: pathetic cry-bully...
Det har han använt om Peter Wolodarski och Donald Trump
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!