jag fick problem efter jag hade formaterat om datorn o installerat alla drivrutinerna till nvidia. NU så kan jag inte komma åt den där avancerade menyn där jag kan välja att jag vill se bilden på tv.n klona osv
jag har avinstallerat o installerat nya drivrutiner o testat o ladda hem nya men den avancerade menyn vill inte komma fram,
vad kan det vara för fel, bilden syns på tv:n så det är inget fel så, problemet är att jag får en svart ruta när jag visar film o den kan jag ju få bort genom o komma in i den avancerade menyn i nvidia /
Tacksam för förslag / Jocke
maskinvaruaccelrationen måste vara satt på högsta för att den avancerade menyn ska funka, bildskärmsinställningar->anvancerat->felsök->vrid upp till högsta, värkställ, och sen går du bara in på nvidia fliken (om det hjälpte)
Det va fel på mina drivrutiner som var på original skivan,
fick dra ner nya från hemsidan, så nu funkar det galant.
det kluriga var att om man hade gammalt grafikkort som inte fanns med i listan så var man tvungen o skriva legacy för att dem skulle dyka upp,
men nu funnkar det galant tack föra alla tips
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!