2007-12-29, 22:38
Medlem
jag fick problem efter jag hade formaterat om datorn o installerat alla drivrutinerna till nvidia. NU s kan jag inte komma t den dr avancerade menyn dr jag kan vlja att jag vill se bilden p tv.n klona osv
jag har avinstallerat o installerat nya drivrutiner o testat o ladda hem nya men den avancerade menyn vill inte komma fram,
vad kan det vara fr fel, bilden syns p tv:n s det r inget fel s, problemet r att jag fr en svart ruta nr jag visar film o den kan jag ju f bort genom o komma in i den avancerade menyn i nvidia /
Tacksam fr frslag / Jocke
Citera
2007-12-29, 23:12
Medlem
Kommandos avatar
r inte nn expert p grafikkort , men kanske att ditt grafikkort inte klarar av dom senaste drivrutinerna testa med de gamla frst.
Citera
2007-12-29, 23:24
Medlem
Jag har testat med dem gamla med men det har inte funkat
Citera
2007-12-29, 23:52
Medlem
ViikkeEs avatar
maskinvaruaccelrationen mste vara satt p hgsta fr att den avancerade menyn ska funka, bildskrmsinstllningar->anvancerat->felsk->vrid upp till hgsta, vrkstll, och sen gr du bara in p nvidia fliken (om det hjlpte)
Citera
2008-01-01, 15:49
Medlem
Det va fel p mina drivrutiner som var p original skivan,
fick dra ner nya frn hemsidan, s nu funkar det galant.
det kluriga var att om man hade gammalt grafikkort som inte fanns med i listan s var man tvungen o skriva legacy fr att dem skulle dyka upp,
men nu funnkar det galant tack fra alla tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in