jag fick problem efter jag hade formaterat om datorn o installerat alla drivrutinerna till nvidia. NU s kan jag inte komma t den dr avancerade menyn dr jag kan vlja att jag vill se bilden p tv.n klona osv
jag har avinstallerat o installerat nya drivrutiner o testat o ladda hem nya men den avancerade menyn vill inte komma fram,
vad kan det vara fr fel, bilden syns p tv:n s det r inget fel s, problemet r att jag fr en svart ruta nr jag visar film o den kan jag ju f bort genom o komma in i den avancerade menyn i nvidia /
Tacksam fr frslag / Jocke
maskinvaruaccelrationen mste vara satt p hgsta fr att den avancerade menyn ska funka, bildskrmsinstllningar->anvancerat->felsk->vrid upp till hgsta, vrkstll, och sen gr du bara in p nvidia fliken (om det hjlpte)
Det va fel p mina drivrutiner som var p original skivan,
fick dra ner nya frn hemsidan, s nu funkar det galant.
det kluriga var att om man hade gammalt grafikkort som inte fanns med i listan s var man tvungen o skriva legacy fr att dem skulle dyka upp,
men nu funnkar det galant tack fra alla tips
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!