2008-01-02, 20:54
Bannlyst
Det här vet ni säkert bättre än jag..... Men är det inte så att "handelsvapen" enbart innebär pistoler eller revolvrar?

"Först strax före klockan tre fyller piketpoliserna huset med tårgas för att sedan ta sig in. De hittar den svårt skottskadade 32-åringen och ett handeldvapen. "
Citera
2008-01-02, 22:34
Medlem
jepp du har rätt radikal08 jultomten verkar gå på syra
att han skulle ha fest den kvällen verkar märkligt fest med sig själv o grabben?
Citera
2008-01-03, 03:18
Medlem
Jaja, ni får självklart tro vad ni vill, men jag vet vad jag vet iallafall..

@22kort: hatar pundare så nä jag går INTE på syra din idiot.

MvH
Citera
2008-01-03, 14:33
Medlem
Ingen som vile publicera namnen?
Citera
2008-01-03, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juultomten
Jaja, ni får självklart tro vad ni vill, men jag vet vad jag vet iallafall..

@22kort: hatar pundare så nä jag går INTE på syra din idiot.

MvH

Jag misstror inte dig, men undrade bara om just ordet handelsvapen.
Citera
2008-01-04, 13:53
Medlem
Jag ber om ursäkt tomten men det lät lite märkligt med mc klubb o ak4
jag klistrar in infomation från polisens nyhets sida gick ej att länka
Man skjuten till döds utanför Dalby

En man avled efter ett skottdrama tidigt i morse i Önneslöv och gärningsmannen avled senare under eftermiddagen till följd av de svåra skottskador han åsamkat sig själv.
Vid 01:30-tiden larmades polispatruller till en adress i Önneslöv öster om Dalby på grund av skottlossning. På platsen utanför en fastighet anträffades en liggande man med skottskador. Mannen som var avliden hade tidigare anlänt till adressen i sällskap med två andra män och en kvinna, där kvinnan tidigare haft en relation med en man som bor i den aktuella fastigheten.
Under en diskussion mellan mannen i fastigheten och en av de andra männen och kvinnan uppstod bråk mellan de båda männen. Bråket resulterade i att mannen i fastigheten beväpnade sig med en pistol som han sedan avlossade skott med. I samband med skottlossningen träffades en av de tre männen, en 28 årig man, så svårt att han avled medan övriga flydde från platsen.

När polis tog sig in i fastigheten för att eftersöka gärningsmannen anträffades denne med svåra skottskador. I fastigheten anträffades även en pistol som antas vara mordvapnet. Mannen fördes till sjukhus i Lund där han senare under eftermiddagen dödförklarades.

Polisutredningen har under dagen klarlagt att mannen i fastigheten med största sannolikhet är den som avlossade de dödande skotten varefter han sköt sig själv
Citera
2008-01-06, 13:42
Medlem
Chamoniards avatar
Tillåter mig att aktualisera tråden.

Ingen som vet mer?
Citera
2008-01-06, 18:53
Medlem
Den avlidne 28-åringen hette K*vin H*llstr*m och kom från Tomelilla. På fel plats vid fel tillfälle. R.I.P.
Citera
2008-01-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poncho
Den avlidne 28-åringen hette K*vin H*llstr*m och kom från Tomelilla. På fel plats vid fel tillfälle. R.I.P.

Därför han inte svarar i telefon,det va som f-n
Citera
2008-01-07, 22:23
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Därför han inte svarar i telefon,det va som f-n

Bra jobbat.

Men vem är vraket som sköt?

Dalby har ju alltid lyckats producera en massa ligister och jag undrar om det var någon blast from the past....
Citera
2008-01-10, 14:04
Medlem
Inblandade

Han som sköt hette R***a*d, hans x heter I*e*e W*ng*.
Citera
2008-01-10, 20:59
Medlem
pawitels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poncho

Bodde han i Broby? Finns (fanns?) en kille där med det namnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in