2007-12-28, 17:23
  #1
Medlem
lelleps avatar
Jag kanske kommer att bli passad 24 000 SEK.
Dessa är väl inte helt rena men det är inget jag bryr mig om, eftersom jag vet att de inte kommer från något slashål som snott pengar av en unge.

Problemet är att jag bor hemma, och vad ska familjen säga om jag kommer hem med nya prylar? Jag är t.ex sugen på en 1:a bil, och dom vet att jag inte har alls mycket pengar och jag har ingen fast inkomst.

Vad ska jag göra?
Vad kan jag säga?

Seriösa svar tack
Citera
2007-12-28, 17:25
  #2
Medlem
MobileFreaks avatar
Fejka en V75-vinst eller något?
Citera
2007-12-28, 17:29
  #3
Medlem
lelleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobileFreak
Fejka en V75-vinst eller något?

ptja, bra idé men grejen är att jag aldrig i hela mitt liv har spelat på hästar
och dom vet också att jag itne spelar vegas, poker osv.
Citera
2007-12-28, 17:31
  #4
Medlem
aklons avatar
Köp immateriella ting, tex fonder.
Sup upp pengarna på krogen.
Ruva på dem tills du kan bränna dem ifred.
Citera
2007-12-28, 17:35
  #5
Medlem
Saxxa iden ur "king of queens", dvs. bränn alla stålar på en och samma dag och gör den till den bästa dagen i ditt liv. Börja morrgonen med en svindyr frukost någonstans, hyr den finaste kavajen du hittar och allting därtill. Lek lyxlirare för en dag! Njut av dom!
Citera
2007-12-28, 17:55
  #6
Medlem
lelleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aklon
Köp immateriella ting, tex fonder.
Sup upp pengarna på krogen.
Ruva på dem tills du kan bränna dem ifred.
Det funkar nog bra. Men ack så drygt
säkert 1 års väntan...(oh no)

Citat:
Ursprungligen postat av Aurax
Saxxa iden ur "king of queens", dvs. bränn alla stålar på en och samma dag och gör den till den bästa dagen i ditt liv. Börja morrgonen med en svindyr frukost någonstans, hyr den finaste kavajen du hittar och allting därtill. Lek lyxlirare för en dag! Njut av dom!
Det vore ju inga fel alltså. Men man ångrar sig nog dagen efter när man vaknar upp i lappland
Citera
2007-12-28, 18:47
  #7
Medlem
ericmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurax
Saxxa iden ur "king of queens", dvs. bränn alla stålar på en och samma dag och gör den till den bästa dagen i ditt liv. Börja morrgonen med en svindyr frukost någonstans, hyr den finaste kavajen du hittar och allting därtill. Lek lyxlirare för en dag! Njut av dom!

OT men du råkar inte veta vilket avsnitt detta är? Verkar ha missat det och blir helt klart peppad på att se. Tidig eller sen säsong iaf?
Citera
2007-12-28, 19:01
  #8
Medlem
playmates avatar
Om du inte spelar på hästar kan ju alltid en fejkad trissvinst vara något?
Citera
2007-12-28, 19:02
  #9
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Jag kanske kommer att bli passad 24 000 SEK.
Dessa är väl inte helt rena men det är inget jag bryr mig om, eftersom jag vet att de inte kommer från något slashål som snott pengar av en unge.

Problemet är att jag bor hemma, och vad ska familjen säga om jag kommer hem med nya prylar? Jag är t.ex sugen på en 1:a bil, och dom vet att jag inte har alls mycket pengar och jag har ingen fast inkomst.

Vad ska jag göra?
Vad kan jag säga?

Seriösa svar tack
Posta i rätt forumsdel är en start.
Citera
2007-12-28, 19:08
  #10
Medlem
Pendeltågs avatar
Övrigt - sista utvägen >>>>>>>>>>>>>> Ekonomi

//Moderator
Citera
2007-12-28, 19:17
  #11
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Jag kanske kommer att bli passad 24 000 SEK.
Dessa är väl inte helt rena men det är inget jag bryr mig om, eftersom jag vet att de inte kommer från något slashål som snott pengar av en unge.

Problemet är att jag bor hemma, och vad ska familjen säga om jag kommer hem med nya prylar? Jag är t.ex sugen på en 1:a bil, och dom vet att jag inte har alls mycket pengar och jag har ingen fast inkomst.

Vad ska jag göra?
Vad kan jag säga?

Seriösa svar tack

Pengarna kommer väl till pass när du fyller 18 och ska ta körkort.
Citera
2007-12-28, 19:33
  #12
Medlem
Säg att du har fått jobb, sedan går du iväg som vanligt till ditt s.k jobb.
Men du går givetvis inte till något jobb då detta bara är en täckmantel.
Du går till tuttbaren och bränner cash på luder osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in