2007-12-28, 18:38
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilio Torino
Varfr grs det inga sdana i Sverige? Varfr kommer det ingen homosexuell Bert eller en lesbisk version av Tjenare Kungen?
Vad r man rdd fr?

Filmer som 300 levererar all homoerotik man behver och lite till. Det finns helt enkelt inte plats fr fler homosexutsvvningar p svenska biodukar.
Citera
2007-12-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis_corpse
Javisst, r det inte jttekonstigt.

Fr att dom r rdda. Dom r svaga mnniskor, vldigt oskra p sig sjlva.
Citera
2007-12-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Filmer som 300 levererar all homoerotik man behver och lite till. Det finns helt enkelt inte plats fr fler homosexutsvvningar p svenska biodukar.

Vad pratar du fr strunt? Det var inte amerikansk serietidsningsestetik med vuxna mn jag efterskte.

Det som behvs r en helsvensk ungdomsfilm dr homosexuell krlek str i fokus. Allts KRLEK, inte erotik.
Med tanke p alla dussintals filmer det grs i vrt land om heteroungdomar, en riktig urvattnad genre, s behvs ngot annat.
Citera
2007-12-28, 18:53
Medlem
Citat:
Eller s kanske de vill se snt de kan relatera till. Homogaysex tillhr inte den kategorin!

Troll!
Citera
2007-12-28, 18:55
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Det handlar inte om att jag skulle vara osker p mig sjlv, jag vill bara liksom mnga andra inte betala fr att se tv bgar hngla.

Konsensus sa det.
Citera
2007-12-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Eller s kanske de vill se snt de kan relatera till. Homogaysex tillhr inte den kategorin!
Jag sa krlek, inte sex.

Dessutom s FINNS det bgar i Sverige. I de flesta ldersgrupper. Om man skilldrar verkligheten p film s kan man inte blunda fr dem hur lnge som helst.

Och det r inte hnglet man betalar fr att se, utan man betalar fr att se en bra film dr tyngdpunkten ligger p story, foto, regi och skdespelarinsatser.
Citera
2007-12-28, 19:03
Medlem
fentssons avatar
Wonderboy! En hel serie filmer med manlig krlek!
Citera
2007-12-28, 19:08
Medlem
Citat:
Jag sa krlek, inte sex.

Dessutom s FINNS det bgar i Sverige. I de flesta ldersgrupper. Om man skilldrar verkligheten p film s kan man inte blunda fr dem hur lnge som helst.

Och det r inte hnglet man betalar fr att se, utan man betalar fr att se en bra film dr tyngdpunkten ligger p story, foto, regi och skdespelarinsatser.
Det finns ven koprofager, zoofiler, nekrofiler och annat lite ltt udda. De "grupperna" r av samma dignitet som homogayarna du drar upp, eller hur?! Hur ska de f utrymme p vita duken?
Citera
2007-12-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Det finns ven koprofager, zoofiler, nekrofiler och annat lite ltt udda. De "grupperna" r av samma dignitet som homogayarna du drar upp, eller hur?! Hur ska de f utrymme p vita duken?

Naturligtvis ska de ocks f egna rullar. Och den tonrspojke som inte gr och ser den senaste koprofag-rullen, redan p premiren, r naturligtvis exceptionellt osker p sig sjlv.
Citera
2007-12-28, 20:00
Medlem
det gr inte att jmfra det ni rknar upp
Citera
2007-12-28, 20:03
Medlem
Utbud och efterfrgan.
Vem fan vill se homofil[m]er, istllet fr lite betydelsels vldsam amerikansk-judisk action som innehller blondiner med stora tuttar och onaturligt oslagbara mn?

Skrp dig.
Citera
2007-12-28, 20:14
Medlem
Ja, vem fan vill se femtioelva Beck-filmer? Vem fan vill se ett dussin ungdomsfilmer p temat pojke mter flicka varje r?

Jag riktar mig mot svensk dramafilm nu. Inte amerikansk B-action. S det r ni som ska skrpa er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in