• 1
  • 2
2007-12-28, 06:54
Bannlyst
Förut var det stenkastning mm av skitungar 10-16 år, nu är det raketanfall

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...33&lpos=lasMer

på flera platser i Sverige och verkar vara ett invandrat problem igen. Är det dags att Sovjetisera vissa ungdomars fritid när föräldrar är inkapabla, eller ska de ha nya föräldrar?

http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=1800379
Citera
2007-12-28, 07:48
Medlem
arbetarklasss avatar
De ska ut.
Citera
2007-12-28, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetarklass
De ska ut.
Men har säkert asyl och medborgarskap. Ut på landet möjligen.
Citera
2007-12-28, 08:02
Upphäv förbjudet mot smällare och låt dem smälla fingrarna av sig själva än att som nu skada folk och egendom.
Citera
2007-12-28, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autosol
Upphäv förbjudet mot smällare och låt dem smälla fingrarna av sig själva än att som nu skada folk och egendom.

Åldergränsen eller vad och få fler handikappade invandrare?
Citera
2007-12-28, 08:38
Medlem
arbetarklasss avatar
Citat:

Utfärda jaktlicens och skottpengar på svartskallar så ska du se att vi får bukt med problemet
Citera
2007-12-28, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetarklass
Utfärda jaktlicens och skottpengar på svartskallar så ska du se att vi får bukt med problemet

Med Ausonius som führer?

Håll er till ämnet så det inte raderas, fantisera är förbjudet tror jag om sådant här.
Citera
2007-12-28, 09:10
Citat:
Ursprungligen postat av Vild oskild
Åldergränsen eller vad och få fler handikappade invandrare?
Ja, hellre det än att dom skjuter sönder fönster, skolor och folks hundar.
Citera
2007-12-28, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ja, hellre det än att dom skjuter sönder fönster, skolor och folks hundar.
Det blir många förtidspensionärer, vad säger Sharia?
Citera
2007-12-28, 23:35
Bannlyst
Hugg av en hand?
Citera
2007-12-29, 00:24
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
"Det är viktigt att föräldrar tar sitt ansvar. Allting är stängt och ungdomarna har inget att göra. Polisen borde stoppa handlarna från att sälja fyrverkeripjäser, eftersom det ställer till med problem, säger Muhammed Hagi, medborgarvärd i Rinkeby."

Vadå inget att göra ? Bara därför att dom påstår att dom aldrig har något att "göra" så skall dom för i helvete inte avfyra raketer mot folk. Polisen skall absolut inte försöka "stoppa" handlare från att sälja raketer och det beslutar absolut inte polisen huruvida sådant skall få säljas utan politiskt beslut. Dom ända som polisen skall stoppa är idioter med fyrvererier. Fyrverkeripjäser ställer nödvändigtvis inte till med problem utan idiotiskt folk.

Alltid är det Sveriges "fel" vad som än händer.
Citera
2007-12-29, 00:30
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
"Det är viktigt att föräldrar tar sitt ansvar. Allting är stängt och ungdomarna har inget att göra. Polisen borde stoppa handlarna från att sälja fyrverkeripjäser, eftersom det ställer till med problem, säger Muhammed Hagi, medborgarvärd i Rinkeby."

Whaaaaaaaat?

När jag var ung och inte hade något att göra hade jag.... *trumvirvel*....TRÅKIGT!
Inte fan började jag ställa till med en jävla massa otyg för att sen skylla ifrån mig på tristess?

Nästa gång jag har tråkigt ska jag gå ut på stan och läxa upp snorungar med basebollträ! Hoppas jag kommer undan med det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in