2008-06-23, 21:26
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXklusivt
Ah ok. Men hur connectar jag med min nightmare gubbe till normal games?

Jag har en necromancer
När du ser ett spel med din lvl 1 som du vill joina kan du bara komma ihåg eller kopiera namnet o joina spelet med din Nm-char.
2008-06-23, 21:37
Medlem
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=512

Spana in den för effektivt levlande

EDIT: denna http://web.archive.org/web/20060516125817/http://strategy.diabloii.net/news.php?id=512 funkar nog bättre
2008-06-23, 22:16
Medlem
eXklusivts avatar
Bara för mig som europe battlenet inte funkar ?
2008-06-23, 22:29
Medlem
mannys avatar
För mig har det jäklats nästan hela dagen. Någon som är på ancients normal?
2008-06-24, 00:39
Medlem
acc Coppy, lvl84 hammerdin ladder.. sämst gear dock
2008-06-25, 23:19
Medlem
Hkarns avatar
Jag och min polare har just bankat oss alla svårighetesgrader. Nu så hittar vi inte ett enda baalrun. Jag är ganska låg level (64) men jag telar iallafall så gamen slutar inte med "Anyone going?". Problemet är att ingen kan tanka, ingen kan döda och när man kör en baalrun 4 fire sorc 4 cold sorc och så kommer det en sån där guld fiende. Cold immune fire immune, vad fan ska man göra då? Lämna, joina nästa. Samma sak där. Detta är en av de dåliga sakerna just nu.

Den andra är att jag och många andra får Connection interupted lite då och då. Detta inträffar givetvis mycket olägligt.
2008-06-25, 23:25
Medlem
testa bli medlem på d2jsp.org där finns rättså ofta folk som letar baalpartyn. Har själv hittat många trevliga baalpartyn där. Då söker dem t.ex. en som telar, 2 hammers,1 bo och sen randoms. Då fixar man det utan problem
2008-06-25, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Jag och min polare har just bankat oss alla svårighetesgrader. Nu så hittar vi inte ett enda baalrun. Jag är ganska låg level (64) men jag telar iallafall så gamen slutar inte med "Anyone going?". Problemet är att ingen kan tanka, ingen kan döda och när man kör en baalrun 4 fire sorc 4 cold sorc och så kommer det en sån där guld fiende. Cold immune fire immune, vad fan ska man göra då? Lämna, joina nästa. Samma sak där. Detta är en av de dåliga sakerna just nu.

Den andra är att jag och många andra får Connection interupted lite då och då. Detta inträffar givetvis mycket olägligt.

Är du smart tar du en gång på 'Static Field' samt har en mercenary..
2008-06-26, 00:17
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatorn
Är du smart tar du en gång på 'Static Field' samt har en mercenary..

Jag anser tyvär att static field är waste i slutet. Du får gärna förklara hur jag ska springa och kasta static field på stygian dolls, souls och jättarna med två yxor. Static är inte bra i hell.

Min mercenary är inte för stark och den dör bara han ser baal. (Han kan aldrig ta en minion of dest själv tex).

Angående immuna killen så är det kört med merc. En doom mage (?) slaktar mercs, förutom hans äckliga egenskaper som multishot stone skin aura och annat + immunes så kastar jäveln curse efter curse och en iron maiden ger en död merc.
Senast redigerad av Hkarn 2008-06-26 kl. 00:20.
2008-06-26, 00:20
Bannlyst
Citat:
Jag anser tyvär att static field är waste i slutet. Du får gärna förklara hur jag ska springa och kasta static field på stygian dolls, souls och jättarna med två yxor. Static är inte bra i hell.

Min mercenary är inte för stark och den dör bara han ser baal. (Han kan aldrig ta en minion of dest själv tex)

Static är och har alltid varit bra.. Det är fakta.. Plus att var finner du stygian dolls? Vad jag vet finns det inga i Throne of Destruction eller Chaos Sanctuary? Sen att din merc bara dör kan jag inte hjälpa dig med.. Är väl bara utrusta den med insight och stone-armorn..
2008-06-26, 00:23
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatorn
Static är och har alltid varit bra.. Det är fakta.. Plus att var finner du stygian dolls? Vad jag vet finns det inga i Throne of Destruction eller Chaos Sanctuary? Sen att din merc bara dör kan jag inte hjälpa dig med.. Är väl bara utrusta den med insight och stone-armorn..

Static är waste när jag redan är i hell. 50 % liv är inget att hänga i julgranen när du kan använt tiden till att kasta fire balls och du slipper också gå nära fienden.

Stygian finns ibland i Throne of destruction.
2008-06-26, 20:05
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Static är waste när jag redan är i hell. 50 % liv är inget att hänga i julgranen när du kan använt tiden till att kasta fire balls och du slipper också gå nära fienden.

Stygian finns ibland i Throne of destruction.
Static är givet när man dödar baal. Om ni tvunget måste döda honom, vill ni lvla är det bättre att strunta i honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in