2007-12-25, 12:36
Medlem
ZEROX_18s avatar
tjena jo skulle behöva ändra späningen för datorn i bios men hittar inte den istälningen hur ändrar man spåäningwen då ? sökte på googel men där står det att man ska ändra späningen för datorn i bios. Men det fins ju ingen istälning för det i bios för mig :S nån som kan säga hur man ska göra skulle vara väldigt tacksam.
Citera
2007-12-25, 15:36
Medlem
noonelses avatar
En del BIOS har ingen funktion för detta. Läs moderkortets manual och se om det finns. Finns inte det så kan du kolla om det finns en nya BIOS version att ladda hem från tillverkarens hemsida som stödjer detta. Lycka till.
Citera
2007-12-25, 16:19
Medlem
marklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
tjena jo skulle behöva ändra späningen för datorn i bios men hittar inte den istälningen hur ändrar man spåäningwen då ? sökte på googel men där står det att man ska ändra späningen för datorn i bios. Men det fins ju ingen istälning för det i bios för mig :S nån som kan säga hur man ska göra skulle vara väldigt tacksam.

vad är det för moderkort?
Citera
2007-12-25, 20:48
Medlem
ZEROX_18s avatar
vet inte åter kommer senare
Citera
2007-12-25, 21:01
Medlem
ZEROX_18s avatar
ok har kollat nu och den heter
Asus P4SD-LA
Citera
2007-12-26, 15:14
Medlem
marklunds avatar
du kan ju leta reda på nyaste BIOS versionen här så kanske den funktionen finns sen.

http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us

varför vill du öka spänningen?
Citera
2007-12-27, 02:31
Medlem
gandihellfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
Späning? inte spänning då? Vore bra o veta VILKEN spänning isf du vill öka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in