2007-12-25, 01:30
Bannlyst
Många verkar vara sjuka just över jul så firandet får omplaneras, julstressen gör nog sitt då mycket ska vara klart innan halva Sverige stänger ner och man ska förbereda firandet samtidigt. Med dagisbarn, någon i familjen som jobbar i vården och åker kommunalt, bör riskerna öka en hel del. Nästan alltid är det någon i julgänget som är sjuk, vi klarar oss ibland. Hur har ni haft det?
Citera
2007-12-25, 08:12
Medlem
Megaforces avatar
Jag är ganska förkyld nu. Normalt eftersom jag har semester och nu i mellandagarna och jag brukar alltid bli sjuk lagom till semestrar..
Citera
2007-12-25, 08:46
Medlem
$crooges avatar
Jag blev faktiskt frisk till julafton. Har varit sjuk i säkert två månader o käkat 4 penicillinkurer
Citera
2007-12-25, 08:49
Medlem
jag drack en snaps igår vid julbordet ngt som jag vanligen aldrig gör. Mår lite illa och känner mig hängig. Aldrig mer snaps.
Citera
2007-12-25, 10:07
Medlem
herdens avatar
Jag blev sjuk natten till julafton och är fortfarande inte återställd.
Det yttrar sig i diarré, lite feber, täppt i näsan samt ont i huvudet.

Jag vet inte men funderar på om någon småtting varit framme och smittat med dagisbaciller...
Citera
2007-12-25, 11:36
Medlem
Gothenburgers avatar
Toalettterrorism från julafton 0200-2200. Frossa, ledvärk, diarre. Frisk sedan ett par timmar tillbaka. Min första juafton som blivit sabbad pga sjukdom.
Citera
2007-12-26, 01:08
Bannlyst
Magflunsan fick vi innan från dagis, sjuka ett dygn.
Citera
2007-12-26, 04:46
Medlem
Trumpeters avatar
Har klarat mig bra. Brukar annars åka på en förkylning både i samband med semstern och i samband med julen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in