• 1
  • 2
2007-12-24, 12:28
Medlem
Funderar över ifall d-bol 50mg är svårsmälta för kroppen & upptaget. Ska man krossa dom när det är dags för att mumsa i sig dom ?? Har hört något om det så vill veta vad ni brukar göra ifall ni har testat det osv.....

Mig själv för övrigt:

Ålder: 29

Vikt: 90kg

Längd: 180cm

Uppskattad BF%: -

Äter inga mediciner. Böj: 120kg, bänk: 120kg, mark: 180kg

Tränat i 6år till & från pga olika jobb. Hade uppehåll helt 20061101-20070601. Så har tränat 6månader helt seriöst nu. Tränar nu 4-5dgr/vecka. Samtliga muskler.

Målet med kuren: Lägga på mig massa & öka i vikt.

Har Nolvadex som komplement.

Tacksam för seriösa svar!

God Jul
Citera
2007-12-24, 19:09
Medlem
Kaxxs avatar
Kör på bl a 50mg D-bollar just nu och snappade också upp det i en tråd här på forumet.
Jag tuggar i sönder tabbsen innan jag sköljer ner dem

God jul /Kaxx
Citera
2007-12-25, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaxx
Kör på bl a 50mg D-bollar just nu och snappade också upp det i en tråd här på forumet.
Jag tuggar i sönder tabbsen innan jag sköljer ner dem

God jul /Kaxx

Okej, kan vara bra att veta. Då testar jag med det jag med Har du/ni testat Dianabol British Dragon ? bra produkt ?
Citera
2007-12-25, 01:19
Medlem
Kaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlotoFpAiN
Okej, kan vara bra att veta. Då testar jag med det jag med Har du/ni testat Dianabol British Dragon ? bra produkt ?

Yes, det är dom jag bl a kör nu.. Började för ett par dagar sedan, 50mg ED..
Tänkte ha dom som front i 4 veckor på kuren.. Tror iofs det blev lite väl häftigt med dosen..
Satt med ganska hög puls ett par timmar idag, ganska jobbit hehe.. Men men det hör väl till hormonrubbningarna i kroppen under kur..

Tror dock jag ska sänka dosen till hälften, alltså 25mg ED i 4 veckor som front på min 12-veckors Testokur. (500mg E5D)

Dels för min kropp reagerade lite väl kände jag plus att många säger att det räcker med 25-30mg, och att det är snällare för kroppen.. Körde för ett par månader sedan en kur på enbart D-bol, 30mg ED i 6 veckor, och fick ganska bra resultat på det tyckte jag..

Mvh /Kaxx
Citera
2007-12-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaxx
Yes, det är dom jag bl a kör nu.. Började för ett par dagar sedan, 50mg ED..
Tänkte ha dom som front i 4 veckor på kuren.. Tror iofs det blev lite väl häftigt med dosen..
Satt med ganska hög puls ett par timmar idag, ganska jobbit hehe.. Men men det hör väl till hormonrubbningarna i kroppen under kur..

Tror dock jag ska sänka dosen till hälften, alltså 25mg ED i 4 veckor som front på min 12-veckors Testokur. (500mg E5D)

Dels för min kropp reagerade lite väl kände jag plus att många säger att det räcker med 25-30mg, och att det är snällare för kroppen.. Körde för ett par månader sedan en kur på enbart D-bol, 30mg ED i 6 veckor, och fick ganska bra resultat på det tyckte jag..

Mvh /Kaxx

Trevligt trevligt !

Jag har fobi för sprutor så drar en med enbart d-bol nu så kanske jag kan försöka efter det igen med injekt. Har givetvis Nolva hemma oxo. Jag tänkte köra 25-50/50.
Citera
2007-12-25, 01:28
Bannlyst
Citat:
Trevligt trevligt !

Jag har fobi för sprutor så drar en med enbart d-bol nu så kanske jag kan försöka efter det igen med injekt. Har givetvis Nolva hemma oxo. Jag tänkte köra 25-50/50.

Din första kur? Lägg dig isåfall på 25-30mg ED. Du vet ju inte hur din kropp reagerar på steroider, samt att 25-30mg ger fina ökningar det med.
Citera
2007-12-25, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Din första kur? Lägg dig isåfall på 25-30mg ED. Du vet ju inte hur din kropp reagerar på steroider, samt att 25-30mg ger fina ökningar det med.

Har tidigare kört en kur med enbart d-bol. Körde då 40/60.
Citera
2007-12-25, 15:04
Medlem
karlshamn_yes avatar
Behövs inte tuggas. Gör väl ingen skillnad skulle jag tippa men smakar inte godis direkt
Citera
2007-12-25, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Behövs inte tuggas. Gör väl ingen skillnad skulle jag tippa men smakar inte godis direkt

Dom tror att upptaget kan bli bättre om det tuggas, eller som vissa skrönkor går, att man låter taben/sen smälta under tungan. Myt.
Citera
2007-12-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Dom tror att upptaget kan bli bättre om det tuggas, eller som vissa skrönkor går, att man låter taben/sen smälta under tungan. Myt.

Men om man kör med 50mg/dag... Är det läge att dela på dom & ta ena halvan på morgonen & den 2a halvan precis innan träning ? Så man får det utspritt under dagen lixom...
Citera
2007-12-26, 00:04
Medlem
Citat:
Men om man kör med 50mg/dag... Är det läge att dela på dom & ta ena halvan på morgonen & den 2a halvan precis innan träning ? Så man får det utspritt under dagen lixom...

Nej du kan ta hela på en gång.

//Nikke
Citera
2007-12-26, 01:13
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak

Anledningen till man ska tugga vissa tabletter beror på bindningsmedlet i tabletterna. Vissa tabletter kan vara svåra att lösas upp och brytas ned pga bindningsmedlet. Det finns alltså en viss risk med att tabletten kan passera igenom systemet och nästan inget av den aktiva substansen har tagits upp.

Är ganska enkelt & avgöra om dom ska tuggas eller sväljas. En del smular sig lätt & smälter nästan på tungan. Dessa behöver inte tuggas. Men sen finns det stenhårda, smälter inte på tungan. Dessa ska tuggas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in