2007-12-28, 23:15
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Om de endå vore så!
Nä du, så enkelt kommer jag tydligen inte undan, tre år har gått nu. Men jag försöker inte ge henne någon som helst uppmärksamhet, de e tydligen det som får tåget o rulla vidare. Så fort hon ser mig prata med någon så kontaktas den omgående o får höra ett o annat om mig.

Som tur e gräver hon sin egen grop eftersom få tror henne som tur e.

Bra.

Mitt bästa råd är att ignorera henne så fort du ser henne. Att tala om sanningen skall du fortsätta med.

Du gör precis rätt!
Det är inte din ignorans som driver henne, inse att hon är en duracellkanin som inte stoppar förrän hon hittat en riktigt STOR ny kärlek. Även om hon har ny kille nu, så är det då inte denna STORA kärlek jag nämner.

Håll ut!
Citera
2007-12-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Bra.

Mitt bästa råd är att ignorera henne så fort du ser henne. Att tala om sanningen skall du fortsätta med.

Du gör precis rätt!
Det är inte din ignorans som driver henne, inse att hon är en duracellkanin som inte stoppar förrän hon hittat en riktigt STOR ny kärlek. Även om hon har ny kille nu, så är det då inte denna STORA kärlek jag nämner.

Håll ut!

Vad menar du med "STOR kärlek"? Någon hon kan idealisera och sätta på piedestal?
Citera
2007-12-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Bra.

Du gör precis rätt!

Håll ut!
Jo, i det stora hela försöker jag se hennes beteende som en komplimang. En liten tröst antar jag... nåja det slutar nog nån dag får vi hoppas.
Citera
2007-12-29, 01:18
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Vad menar du med "STOR kärlek"? Någon hon kan idealisera och sätta på piedestal?

Japp!

Det är så de fungerar.
Just den typen av bordie menar jag. Allt är svart eller vitt, det finns inga gråskalor, du är antingen OND eller en ÄNGEL.
Och den dagen brukar komma, då du plötsligt bytt sida, och är satan själv.

Se bara på denna kille som skriver, Deltron. Det måste vara ett helvete, men du verkar stark, och kanonbra att det INTE blev familj med just henne. Då hade du suttit illa till så att säga.

( Nu kastar jag skit på en viss typ av bordies, men jag anser att jag har tillräcklig kunskap OCH erfarenhet för att göra det. Dessa kvinnor behöver en behandling, och borde förses med en skylt innan; "Livsfarlig för ditt psyke och välmående, spring, NU!" Därför att deras beteende har knäckt mer än en man med ljugande, manipulerande och annat.)
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in