[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Iofs pratar ju du om ett senare skede för såvitt jag förstod det handlade frågeställningen om man blir intresserad av en tjej som behandlar en illa.
Nej det gör jag faktiskt inte.
Människor med dålig självkänsla kan många gånger vara destruktiva och söker sig till likasinnade.
De faller således för de som behandlar dem illa.
Citat:
Och jag tror verkligen att män och kvinnor till stor del skiljer sig åt i den här frågan.
Män faller i väldigt mycket mindre omfattning av att bli taskigt behandlade, medan kvinnor tyvärr ser det som ett positivt, intressant drag och faller handlöst.
Vilket de flesta killar ser som totalt oförståeligt beteende men som vi alla vet så har de flesta kriminella en eller flera flickvänner, vilket jag gissar hänger ihop med trådens frågeställning på ett eller flera sätt...om jag ska vara kryptisk.
Jag ber dig att sluta skriva "kvinnor" eftersom det innebär en grov generalisering, och felaktig sådan.
Jag har aldrig träffat en människa, oavsett kön, med sund inställning till sig själv, motsatta könet och relationer som faller för dålig behandling ELLER utsätter andra för utstuderade metoder.
Det handlar om små människor med taskigt självförtroende som när de blir illa behandlade gör allt för att bli godkända och erkända.