Citat:
Ursprungligen postat av Järn
SUCK....
Kan nån förklara för mig varför ett forum som stolt deklarerar att det typ struntar i svensk censur kan tillåta diskussioner om pedofili, trafficking och droger mm men inte lite snack om diverse boxer/viasat kort. Fattar det bara liksom inte..
Känns som som att det någon som smackar någons k*k lite väl mycket...

Därför att det kostar

har du inte läst reglerna
http://www.flashback.org/rules/