2007-12-22, 22:12
Medlem
Nu är det så att jag precis installerade om min dator. Skulle vara perfekt om det fanns någon som kunde tipsa om ett program som kunde bränna det jag har installerat med alla drivrutiner och program jag har installerat på en skiva så jag slipper göra om det. Ghost fungerar inte, måste vara på en CD/DVD.
Har hittat ett program som heter Windows Reload men hittar inte serial till skiten. Så antingen ett program som är gratis eller som är ganska känd så att man kan hitta crack till.
Citera
2007-12-22, 22:43
Medlem
Spikeys avatar
Varför inte göra en Ghost-image för att sedan bränna den på en DVD?
Citera
2007-12-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikey
Varför inte göra en Ghost-image för att sedan bränna den på en DVD?

För ghost är bara problem. Måste finnas ett annat program som fixar det...
Citera
2007-12-22, 22:55
Medlem
Spikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homan85
För ghost är bara problem. Måste finnas ett annat program som fixar det...

Har alltid funkat för mej, vad är det som krånglar?
Citera
2007-12-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikey
Har alltid funkat för mej, vad är det som krånglar?

ALLT! Jag jobbar med skiten dag ut och dag in och orkar verkligen inte utsätta mitt privatliv för detta fasansfulla program som ger mig huvudvärk och migrän.
Citera
2007-12-23, 08:37
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homan85
ALLT! Jag jobbar med skiten dag ut och dag in och orkar verkligen inte utsätta mitt privatliv för detta fasansfulla program som ger mig huvudvärk och migrän.
Prova Acronis TrueImage11 istället.
Citera
2007-12-23, 15:00
Medlem
Rs74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Prova Acronis TrueImage11 istället.
Håller med, Acronis skapar en klon av hårddisken. Varenda en inställning, cookie, bokmärke/favorit, bild, ikon, porrbild lagras i klonen. Återställningen sker genom att man bootar datorn med en "boot-loader" som skapas via Acronis. Efter att boot-loadern har laddats in i RAM så är det bara att söka upp klonen.

Underbart helt enkelt. Klonen kan lagras på dvd eller helst på extern hårddisk pga. storleken (i mitt fall så är klonen på ca 9 GB). Först så hämtade jag en piratversion av Acronis men efter ett tag så märkte jag att Acronis är kung så jag köpte det istället ... absolut värt pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in