2007-12-22, 18:16
Bannlyst
Tjena, ibland nr jag surfar med FX s fr jag Felmeddelanden sen mste jag trycka "Don't Send" sen mste jag starta om fx, sen brukar det alltid bli s efter jag surfar / spelar p internet ^^

Hjalp

Edit; men det r samma gammla vanliga text;
*Firefox Har Sttt P Ett Problem Och Mste Avslutas*
[Send] [Don't Send]

Edit2; Jag klickar alltid *dont send*
Citera
2007-12-22, 18:20
Medlem
Ingen felkod?
Citera
2007-12-23, 02:03
Medlem
jingizus avatar
nsta gng du fr programfel s vill jag att du gr fljande :

tryck Start --> Kr --> skriv : "eventvwr.msc" utan citationstecken.

du fr nu upp en ruta som pminner om den hr :

i den hr har du en post i navigeringstrdet/menyn som heter "program"
titta i denna efter rda kryss dr det str "Fel" som typ och under klla frhoppningsvis Firefox, dock inte skert.

du hittar ven en del kritiska fel under "system" i menyn, om du inte kan lsa ut vad som har hnt, frsk att googla p "eventid" koden du fr om du dubbelklickar p en post,

funkar inte detta, hgerklicka p program i menyn, vlj exportera fil och sedan till textfil, spara ner som en kommaseparerad textfil br bli bst fr att posta p forumet.

fr att inte mosa p med allt fr mycket fel nr du postar kan du skriva [spoiler][/SPOILER taggar runt programloggen, notera att jag i mina spoliertaggar tog bort en ]

mvh
Citera
2007-12-23, 02:35
Bannlyst
tog den som var lngst upp det stod "Error" tryckte p den sen stog det massa skit om firefox
Citera
2007-12-23, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
tog den som var lngst upp det stod "Error" tryckte p den sen stog det massa skit om firefox
Utan att du postar all "skit om firefox" hr s blir det jvligt svrt att hjlpa dig.

Gr som jingizu skrivit.

Och har sett flera poster frn dig dr det str "stog" det heter "stod". Stog r en bjning av st (som i st p egna ben) och inte st som i "det ska st i boken".
Citera
2007-12-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Du kanske borde vara sker innan du frsker tillrttavisa ngon. Det heter alltid "Stod" , som t ex. "Han stod p egna ben" eller "Det stod i boken". "Stog" r ingen bjning av st i ngot speciellt sammanhang utan det r endast talsprk!

Ja, du har rtt. Tack. D jag sjlv hade problem med samma ord som trdskaparen frr och det var just fr att bara gra honom uppmrksam om att han skriver fel, precis som du gjorde till mig, inte fr att vara taskig.

Frstr dock inte varfr han brjade grina av det.
Citera
2007-12-23, 15:05
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
Ja, du har rtt. Tack. D jag sjlv hade problem med samma ord som trdskaparen frr och det var just fr att bara gra honom uppmrksam om att han skriver fel, precis som du gjorde till mig, inte fr att vara taskig.

Frstr dock inte varfr han brjade grina av det.

Jag frstr helt och hllet. Gr det inte heller fr att vara taskig, bara fr att upplysa! Brukar inte gra det i vanliga fall men nr ngon tillrttavisar ngon annan fel, vill jag grna ingripa. Alla tjnar ju liksom p det, s lnge man hller det p en mogen niv.

Nog med offtopic nu
Citera
2008-01-06, 08:19
Medlem
MicroPimps avatar
Lnar trden lite...

Jag fr upp en dialogruta med att iexplore.exe mste avslutas, fast detta hnder ENDAST nr jag gr in p Aftonbladet!!!

Ngon som har ngon ide?

//MP
Citera
2008-01-06, 08:32
Medlem
Kanske ngot problem med alla flash annonser... Leta upp ngon Ad-blocker till IE s kanske det lser problemet.

Kontrollera att du har senaste versionen av flashspelaren frn adobe och/eller activeX kontroll...
Citera
2008-01-06, 08:51
Medlem
MicroPimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
Kanske ngot problem med alla flash annonser... Leta upp ngon Ad-blocker till IE s kanske det lser problemet.

Kontrollera att du har senaste versionen av flashspelaren frn adobe och/eller activeX kontroll...
Tack fr tipsen, men det hjlpte tyvrr inte...

Ngot mer tips???

//MP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in