Testa att fråga efter MSN/IM-adresser på diverse kontaktsidor kanske. Känns som allmänheten gått över till det mer och mer. Sen finns ju förstås vi coola som håller på med IRC fast där finns inga tjejer
Testa att fråga efter MSN/IM-adresser på diverse kontaktsidor kanske. Känns som allmänheten gått över till det mer och mer. Sen finns ju förstås vi coola som håller på med IRC fast där finns inga tjejer
Dom finns där, men om dom är vackra är en annan femma.
Jag vågar påstå att det inte finns några bra "chattar" längre. Och det går inte att veta vem man pratar med.
Själv chattade jag en del för ett bra tag sedan, har slutat med det. Istället använder jag forum som flashback. Där är majoriteten av användarna äldre och forum styrs av regler och annat.
Det innebär att det inte flippar ur eller blir massa trams som på en "chatt".
För övrigt är flashback bäst anser jag, grymt stort och många användare. Toppen.
jag chattar en del, och jag måste säga att det gått ner sig. För det mesta är folket mellan 14 - 20 år gamla och dessutom ofantligt otrevliga.
I mean, what's the deal?
Varför i helvete chatta om man bara tänker vara en dryg fitta ändå? >.<
Där chattade jag i flera år runt millennieskiftet och jag har fortfarande kontakt med några kompisar därifrån. Vi var ett stort gäng som chattade och t.o.m. ordnade några chatträffar. Sen kom "botsen" för några år sen och sabbade alla rummen med sin förbaskade porrreklam och så gav vi alla upp efter en utdragen kamp. Jättesynd.
Har inte tänkt på det förut, men diskussionsforumen har faktiskt i många fall ersatt chattarna. Här kan det i alla fall inte komma in några bots (även om vi inte helt är befriade från rötägg, men de är åtminstone riktiga människor).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!