2007-12-20, 20:27
Medlem
fick hra fr nra dagar sen att en polare till mig torskade p tradolan och fick ringa narkotika. stmmer det att det r narkotika klassat?
p vad r det man torskar isntfall vilket mne i tradolan r det som r narkotika klassat ? och de kan vll inte ta lngre n 2 dagar o bli ren p snt eller?
Citera
2007-12-20, 20:31
Bannlyst
nej, och skriv i tramadol trden!

Om han inte hade dom p recept men i kroppen, vet ja iinte vad som hnder med just dom.. Inte satt mig in i det.
Citera
2007-12-20, 20:33
Medlem
Grrrinds avatar
Har han blivit dmd eller har han bara blivit plockad och ftt pissa.

Har han blivit dmd fr enbart tramadol/tradolan s ljuger han/alternativt hade ntt annat som r olagligt i pisset.
Polisen gjorde husrannsakan hr och beslagtog en massa, bland annat ca 8 kartor tramadol och de fick jag tillbaka fr typ 1-2 veckor sen
Citera
2007-12-20, 21:21
Medlem
Lova Ms avatar
Tramadol r ej narkotikaklassat. Jobbar som sjukskterska o vi har det bland de vanliga medicinerna, inte i "knarkskpet".
Citera
2007-12-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grrrind
Har han blivit dmd eller har han bara blivit plockad och ftt pissa.

Har han blivit dmd fr enbart tramadol/tradolan s ljuger han/alternativt hade ntt annat som r olagligt i pisset.
Polisen gjorde husrannsakan hr och beslagtog en massa, bland annat ca 8 kartor tramadol och de fick jag tillbaka fr typ 1-2 veckor sen
han blev dmd. o han sger att han torska fr tradolan men vet inte om ja ska tro p det d de inte finns ntt mne i tradolan man kan torska p s som jag vet iafall. men hur lnge kan de sitta i kroppen ungefr nn som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in