2019-08-15, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Vilka sidor man använder för att jämföra odds kan väl inte vara så himla hemligt..

Jag använder inga sidor för att jämföra odds utan har andra metoder och just dessa tänker jag inte avslöja
Citera
2019-08-15, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NKsc2
Hur gör du detta? Har du precis börjat och utnyttjar alla välkomstbonusarna med Svensk licens? Eller bor du utomlands?

Svarade dig i den andra tråden där, men jag har många kvar att hämta som öppnades upp igen i och med de nya licenserna.
Citera
2019-08-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Vore givetvis dumt av mig att avslöja något här även om jag själv hade turen att lära mig av andra

Varför ens skriva i tråden om du inte vill avslöja ett skit om hur du arbetar?
Citera
2019-08-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Varför ens skriva i tråden om du inte vill avslöja ett skit om hur du arbetar?

Därför att pengar är liiiite viktigare för mig än vad nån random snubbe på FB tycker.
Citera
2019-08-24, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Därför att pengar är liiiite viktigare för mig än vad nån random snubbe på FB tycker.

Det respekterar jag, men varför ens skriva i trådjäveln? Räcker det inte med att ha en FB-penis som en avelshingst, måste den bli ännu större?
Citera
2019-08-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det respekterar jag, men varför ens skriva i trådjäveln? Räcker det inte med att ha en FB-penis som en avelshingst, måste den bli ännu större?

Min plånbok är 10 ggr tjockare än din, det är det enda relevanta för mig. Men visst, du kan rabbla på om kukar om du så vill.

Det jag ville komma fram till för den personen som ställde frågan i första hand är att det inte är värt det då de som sysslar med surebetting dels hittar betten direkt plus har tillgång till nya konton som gör att de kan hålla på länge.

Lär er betta ”vanligt” i första hand.
Citera
2021-11-07, 22:32
Medlem
Arbitrage betting kan ju vara någonting som låter lite för bra. Att tjäna pengar med 0 risk finns ju liksom inte. Nackdelen med arbitrage betting är ju att bettingsidorna har vissa restriktioner mot folk som håller på med detta. De kan t.ex stänga ner kontot eller limitera om de upptäcker att man håller på med nåt skumt. Frågan är bara vad som kan hända om de stänger ner kontot. Om de upptäcker att jag sysslar med arbitrage, kan de då låsa in mina pengar och ha som anledning att jag inte följer deras regler. Kan de kanske ge tillbaka insatsen men inte ge tillbaka vinsten från det misstänka bettet. Är det någon som har varit med om att bettingsidan upptäcker vad man sysslar med? Vad gör de isåfall då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in