2016-12-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaffaCalling
Det här med free bets är ju konstigt.. får man det varje månad på samma konto eller skapar man ett nytt varje gång? Kan man ens ta ut pengarna från det man får när man skapar kontot?

Ja det går att göra hur mycket som helst från freebets, Bonustrading heter det, också känd som Matched Betting. Det är bonusen som ger vadet värde.

De bästa erbjudanden är givetvis spelbolagens välkomstbonusar, men de erbjuder dessutom reloadbonusar. Förr förra veckan t ex fick jag 2 st 100% upp till 1 000 kr bonusar från Betsson. 650 kr var, tackar!

Att göra prematch arbitragespel är farligt för ens konto, man blir ju limiterat ganska så fort. Men livebetting är en annan historia, då har bookiesen mycket svårare att hålla koll på oddsen på börserna.
Citera
2018-08-16, 22:01
Medlem
Okej, några snabba frågor!

Vad finns det för risker med surebets/odds?
Är det inte ganska vinst givande då staten inte kräver skatt på vinster gällande (bet, lotto)?
Hur funkar det med att plocka ut vinster från spelbolag utanför riksgränserna?
vad händer om hemsidan stänger av ditt konto, försvinner pengarna?
Citera
2018-08-17, 05:43
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper.Beast
Okej, några snabba frågor!

Vad finns det för risker med surebets/odds?
Är det inte ganska vinst givande då staten inte kräver skatt på vinster gällande (bet, lotto)?
Hur funkar det med att plocka ut vinster från spelbolag utanför riksgränserna?
vad händer om hemsidan stänger av ditt konto, försvinner pengarna?

Ja, och spelbolag brukar vara kända för att stänga av spelare på MYCKET lösa grunder..
Citera
2018-11-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Ja, och spelbolag brukar vara kända för att stänga av spelare på MYCKET lösa grunder..

Absolut, det händer. Men de största och mest seriösa spelbolagen tenderar ändå att vilja värna om sina kunder (läs anseende) så där brukar man få ut sina pengar. Även om de ibland kan bråka lite
Citera
2019-08-13, 16:27
Medlem
HBOs avatar
Är det fortfarande värt att köra arbitrage om man blir bra på det och har tid att spendera?
Citera
2019-08-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBO
Är det fortfarande värt att köra arbitrage om man blir bra på det och har tid att spendera?

Ja, men det tycker jag. Misstänker att du kört igenom alla bonusar med matched betting eller?
Citera
2019-08-13, 20:46
Medlem
Citat:

Svar nej. Jag tar alla arbitrage bet innan du hinner blinka. Tyvärr.
Citera
2019-08-13, 21:29
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Ja, men det tycker jag. Misstänker att du kört igenom alla bonusar med matched betting eller?
Ja, kört på mig och två bekanta men är så jobbigt att flänga runt. Så hittade jag detta och verkade intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Svar nej. Jag tar alla arbitrage bet innan du hinner blinka. Tyvärr.

Vilka sidor kör ni för att jämföra odds och spelsidor?
Citera
2019-08-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ja, kört på mig och två bekanta men är så jobbigt att flänga runt. Så hittade jag detta och verkade intressant.

Vore givetvis dumt av mig att avslöja något här även om jag själv hade turen att lära mig av andra
Citera
2019-08-14, 09:27
Medlem
Citat:

Jag kör ju matched betting och hittade tips på siten jag använder mig av att Dutch Matcher från Oddsmonkey ska vara bra
Citera
2019-08-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Vore givetvis dumt av mig att avslöja något här även om jag själv hade turen att lära mig av andra

Vilka sidor man använder för att jämföra odds kan väl inte vara så himla hemligt..
Citera
2019-08-15, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Jag kör ju matched betting och hittade tips på siten jag använder mig av att Dutch Matcher från Oddsmonkey ska vara bra
Hur gör du detta? Har du precis börjat och utnyttjar alla välkomstbonusarna med Svensk licens? Eller bor du utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in