2007-12-28, 01:54
Medlem
Dehstas avatar
Jag har en stark känsla av att majoriteten som skriver på FB inte har råd att gå ut varje dag. (Fast jag tjänar 70000000 i sekunden )

Jag tror att många vill känna sig som lite mer, lite "extra". Det är så lätt på internet att vara rik, omtyckt, uppskattad. Det är så lätt att klistra in recept på diverse maträtter och framställa sig själv som expert på mat.

För dom flesta så är ju husmanskost i en eller annan form vardagen. Inklusive mig.

Dom av er som har jobbat med ett fysiskt krävande jobb VET att två salladsblad i kors till lunch är en riktigt dålig idé.
Citera
2007-12-29, 13:44
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dehsta
Jag har en stark känsla av att majoriteten som skriver på FB inte har råd att gå ut varje dag. (Fast jag tjänar 70000000 i sekunden )

Jag tror att många vill känna sig som lite mer, lite "extra". Det är så lätt på internet att vara rik, omtyckt, uppskattad. Det är så lätt att klistra in recept på diverse maträtter och framställa sig själv som expert på mat.

För dom flesta så är ju husmanskost i en eller annan form vardagen. Inklusive mig.

Dom av er som har jobbat med ett fysiskt krävande jobb VET att två salladsblad i kors till lunch är en riktigt dålig idé.

även om man tjänar bra så är det så som du säger, om man har ett fysiskt krävande arbete så måste man ha energie i form av mat, då kan tex pannbiff med stekt potatis och lök sås vara ett sjysst alternativ. funkar inte riktigt med att käka ankpaté och annan "lyx" mat i små mängder
Citera
2007-12-29, 14:01
Medlem
Det är mer WT att skriva "mat val" och "lök sås".
Citera
2007-12-29, 15:47
Medlem
kajsiborvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZätaGustav
Okejdå, vi säger att det handlar om bristande begåvning. Är du du nöjd?

White trash ska isärskrivas, idiot.
Citera
2007-12-29, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Haha. det är klart som fan att det finns white trash! Och det är så jävla uppenbart att dom som protesterar känner sig träffade!

white trash & mat är följande.

1- älska kebab men hata dem som gör dom.
2- kebabpizza.
3- blandad sås (extra mycket)
4- fläskkottlett/lövbiff med pommes, vitlökssmör och bearnaisesås.
5- jensesn böffhus
6-mc donalds
uhhh!

Inte WT =
1-korv med bröd eller pulvermos
2-fiskpinnar
3-hamburgare
4-spagetti m köttfärsås.

Jag tycker det är jävligt WT att inte skriva med versal och sen stava fel. Så din lista kan vi ju strunta i?
Citera
2007-12-29, 20:43
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
I Vm 94 var det nära att syndabocken hete Håkan Mild.
Utan Håkan hade Sverige inte tagit brons för att vara OT som fan..

För att sedan vara lite OnT så är man inte WT för att man inte orkar laga mat när man kommer hem efter 10 timmar i gruvan på en onsdag.
Alla har inte betjänter eller slappa jobb..
Citera
2007-12-29, 20:53
Medlem
Appropå den otvättade pöbeln, tycker att det är jävligt white thrash och bonnigt att dricka öl, cider, alkoläsk eller vodka på nyårsafton. På nyårsafton dricker man champagne och eventuellt vitt eller rött vin till maten beroende på matval.
Citera
2007-12-30, 12:22
Medlem
Riddarens avatar
Här har vi ett riktigt praktexemplar:

http://www.flashback.org/showpost.p...postcount=1115

Vilka argument sedan...
Citera
2007-12-30, 14:19
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer
Utan Håkan hade Sverige inte tagit brons för att vara OT som fan..
..
Nej men det var han som brände en av straffarna i matchen på Rumänien.
Citera
2008-01-07, 00:54
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
Appropå den otvättade pöbeln, tycker att det är jävligt white thrash och bonnigt att dricka öl, cider, alkoläsk eller vodka på nyårsafton. På nyårsafton dricker man champagne och eventuellt vitt eller rött vin till maten beroende på matval.
Är man WT om man inte gillar skumpa eller vanligt vin?
Citat:
Ursprungligen postat av Riddaren
Här har vi ett riktigt praktexemplar:

http://www.flashback.org/showpost.p...postcount=1115

Vilka argument sedan...
Är det WT att ta ketchup på sin spaghetti med köttfärssås nu också? Isf är väl mer än halva Sverige WT.
Utveckla gärna.
Citera
2008-01-07, 01:19
Medlem
WaRs avatar
Mer intressant är vad som INTE är WT på Flashback forum...
Citera
2008-01-07, 01:39
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong

Ryskt bubbelvin och bag in box är WT, sen skiter jag i om du skriver att du dricker skumpa för 5000 kronor litern eller dyraste och godaste vinet i världen.

Faktum kvartstår att du är en jävla idiot som inte fick följa med polarna ut på nyår och ha en trevlig kväll och detta kompenserar du med att dricka blandade viner och sedan skriva av dig här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in