Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Du blir uppenbarligen provocerad av att det finns människor som har mer avancerade smaklökar än du, går igen i varje inlägg på MoD.
Apropå copy/paste så väntar jag med spänning på provningsnoterna från din fina vinkväll. Du kan för övrigt ha rätt i att fyra liter Pepsi Max om dagen inte påverkar vikten, men förståndet verkar få sig en törn.
Dra åt helvete.
Sannerligen inte, om vi ska börja jämföra förstånd så skulle det sluta med att du sitter rodnandes med en snigel på ögat. Svordomar är för övrigt White trash, du kanske vill dölja detta epitet som du trots allt besitter eftersom du puttrar runt i en rostig gammal Saab årsmodell ~80.
Jag förstår inte din oerhöra agression gentemot denna kebabdebatt. Om människor vill diskutera billigaste matpris på diverse olika varor så är jag iallfall evigt tacksam då en students ekonomi inte är outgrundlig. Starta du trådar om gourmetmat om det faller din plånbok och smaklökar mer i favör än kebabpizzan. Jag lovar att aldrig mer ironisera över detta då det uppenbarligen påverkar dig starkt negatvit vilket dina kraftuttryck är ett bra bevis på, förlåt om jag har sårat dig.
Självklart ska "skräpmat" ha samma givna plats som gourmetmat, om det nu är så att folk vill diskutera det. Finns det en tråd angående gurkans vara eller icke vara på cheeseburgaren är det ju onekligen ett tecken på att folk är intresserade av denna diskussion, om detta äcklar någon självutnämnd proffsglufsare så är det beklagligt, men var ligger felet, hos kebabätarna eller snigelätarna i så fall?