• 1
  • 2
2007-12-18, 16:13
Medlem
Tjo, hade tänkt köpa en jacka från www.dress-for-less.com , och undrar helt enkelt om det är en pålitlig hemsida?
Citera
2007-12-18, 16:29
Medlem
jocke_lindgrens avatar
Har handlat där en gång, för några veckor sen. Kläderna kom efter tre dagar och allt var i rätt storlek. Man fick också med någon blankett där man kunde fylla i olika alternativ för varje plagg om det var för stort, för litet så man kunde skicka tillbaka det och få ett nytt i rätt storlek.

Kan rekommendera affären iaf!
Citera
2007-12-18, 19:29
Medlem
blink21s avatar
Jag har med goda erfarenheter om dom
Citera
2007-12-18, 21:11
Medlem
libmads avatar
Hur gick betalningen till? Jag hört att man måste ta kort på sitt bankkort och maila dom det o.s.v..

Hur är det med tullen o så om kläderna skickas från utanför EU?

Jag har också funderat på att köpa någonting därifrån men jag har aldrig handlat kläder från nätet så man blir ju lite osäker.
Citera
2007-12-18, 21:20
Medlem
Kan också instämma att det funkar bra! Inga konstigheter med betalningen heller som nämndes tidigare i tråden.
Citera
2007-12-18, 22:30
Medlem
LoTiXs avatar
Schysta kläder. Blir nog en http://www.dress-for-less.com/tmpl/e...sE64vbeRD9QzZ2 i julklapp
Citera
2007-12-19, 00:47
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoTiX
Schysta kläder. Blir nog en http://www.dress-for-less.com/tmpl/e...sE64vbeRD9QzZ2 i julklapp

Den var faktis väldigt tilltalande. Verkar finnas en hel del fina grejer där, synd att det inte går att prova dem först.
Citera
2007-12-19, 01:13
Medlem
Klockrents avatar
Tack för tipset! Denna affär har ju riktigt fina kläder Nu blir det shopping
Citera
2007-12-19, 12:23
Medlem
Bara Glads avatar
Har också bra erfarenheter av dem. Snabb leverans, inget tjafs.
Citera
2007-12-20, 10:53
Medlem
Ciphrows avatar
Är det någon som lyckats "spåra" sin beställning över dhl eller postens tjänst?
För mitt är skickat från tyskland igår morses men går inte att söka efter.
Vilket tydligen inte skulle vara ovanligt när det var skickat på nått visst sätt från just tyskland men hur fixar sej leveransen? samma som med mkt annat att det hamnar på ett postkontor o sen får man en lapp i lådan eller leverans till dörren tillome?
Citera
2007-12-20, 17:47
Medlem
Tutti Fruttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciphrow
Är det någon som lyckats "spåra" sin beställning över dhl eller postens tjänst?
För mitt är skickat från tyskland igår morses men går inte att söka efter.
Vilket tydligen inte skulle vara ovanligt när det var skickat på nått visst sätt från just tyskland men hur fixar sej leveransen? samma som med mkt annat att det hamnar på ett postkontor o sen får man en lapp i lådan eller leverans till dörren tillome?

Vet inte om det alltid är så, men senast jag fick något levererat via DHL gick det till en bensinstation i närheten. Dock inte samma stället som mina vanliga paket brukar gå till. När paketet var framme fick jag ett sms när med en kod att använda.
Citera
2009-08-22, 12:18
Medlem
joach1ms avatar
Jag vet att detta är en gammal tråd men lika bra att använda denna

Jag har aldrig handlat på internet förut.

Jag har beställt några saker nu från dress for less men nu när jag fick order bekräftelsen så insåg jag att jag hade tagit fel storlek på 2 utav sakerna (klantigt, jag vet!). Nu mailade jag dem och skrev på engelska att jag vill ångra min order.

Vet ni om de går med på detta?

Är pengarna redan dragna från mitt konto och får jag isf tillbaka dem?

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in