Citat:
Ursprungligen postat av venenum
Är i Thailand, så blir nog en del röka då!
Men på Julafton är det ju fullmoon-party så då blir det nog mer åt svamp/E/kola/ än cb

skulle avråda dej från att röka på i thailand

polisen ser inte speciellt mílt på röka där
fö: så sitter man själv på jul afton blir till att laga mat, mycket mat.... sen ska det rökas ur alla mina verktyg (6stycken) och en stadig runda på kvällen ska nog sova 2-3h innan så man ser lite fräshare ut när man tar på sig sin nya kritsträcks randiga kostym och tillhörande hatt