2007-12-19, 21:27
  #49
Medlem
dr_phils avatar
blir inget röka på julafton för att alla i släkten är anti så det skriker om det. men på nyår har jag iaf lagt undan en pyttebit svartröka, blir förhoppningsvis grönt då med
Citera
2007-12-19, 22:56
  #50
Medlem
lopios avatar
Naj, inget på julafton. Då blir det släkten, och dem vill nog inte ha en beng tomte .
Citera
2007-12-20, 14:38
  #51
Medlem
Herr Åbbels avatar
Ska nog ge brorsan en icke officiell julklapp, men vill inte vara hög med familjen så väntar nog till annandagen.
Citera
2007-12-20, 15:31
  #52
Medlem
Näe, tyvärr. Men det skulle ju absolut varit en skönare julafton med lite röka
Citera
2007-12-20, 15:39
  #53
Medlem
Zkinkans avatar
jag och mina polare ska köra julspliffen i mellandagarna, eftersom att vi lär få cash i julklapp blir massa röka!
Citera
2007-12-20, 15:47
  #54
Medlem
ricardoos avatar
skulle rökt min 10:a orange haze på julafton
men som vanligt gick den åt innan
å nu är det torrt på röka,men men
god jul alla
Citera
2007-12-20, 16:48
  #55
Medlem
Är i Thailand, så blir nog en del röka då!

Men på Julafton är det ju fullmoon-party så då blir det nog mer åt svamp/E/kola/ än cb
Citera
2007-12-20, 17:07
  #56
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venenum
Är i Thailand, så blir nog en del röka då!

Men på Julafton är det ju fullmoon-party så då blir det nog mer åt svamp/E/kola/ än cb

skulle avråda dej från att röka på i thailand polisen ser inte speciellt mílt på röka där


fö: så sitter man själv på jul afton blir till att laga mat, mycket mat.... sen ska det rökas ur alla mina verktyg (6stycken) och en stadig runda på kvällen ska nog sova 2-3h innan så man ser lite fräshare ut när man tar på sig sin nya kritsträcks randiga kostym och tillhörande hatt
Citera
2007-12-20, 17:52
  #57
Medlem
nagarutus avatar
Självfallet blir det både jul-spliff, jul-holk och jul-bong.. de tre vise männen så att säga.

Och julen till ära har jag laddat upp med 10g Himalayan Gold så det ska nog gå. =)
Citera
2007-12-20, 18:30
  #58
Medlem
ricardoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venenum
Är i Thailand, så blir nog en del röka då!

Men på Julafton är det ju fullmoon-party så då blir det nog mer åt svamp/E/kola/ än cb

så du är på phangan, eller?
thailands skitröka finnes ju alltid! (hanar honor mixat )
men svamp mitt i vintern?
nåt kokain har jag aldrig stött på i thailand hittils
Citera
2007-12-23, 18:00
  #59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Här skall puffas imorgon, dagen börjar med en fet vattenbong för att orka med släkt o fanstyg. Gamle Blue tror sig ej minnas en jul utan puff, hemska tanke
God Jul på er stoners önskar eder vän Blue
Citera
2007-12-23, 18:43
  #60
Medlem
Rolixs avatar
blir en morgon spliff med lite grönt i så man blir lite mysig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in