Har sparat undan några gram Mazaar (indica) för Julfirandet! Planerna för själva Julafton ser väl ut som så att jag först tänkt fara och gymma tidigt på morgonen och sedan köra hem nyduschad i den varma bilen medan de fluffiga snöflingorna faller sakta ner på vindrutan. Efter det blir det nog en promenad ut och röka en rackare. Inte för mycket dock! Känns onödigt att bli helt sänkt och ligga och sova när Tomten kommer och missa allt Julmys med familjen.
Resten av Julhelgen lär det väl rökas rätt friskt under också. Följt av lite snöbollskrig kanske!
Inser nu att hela min planering går åt skogen om det inte blir snö till julen.

Hoppas..