2007-12-19, 01:23
Medlem
Pootyheads avatar
Jag vågar fan inte puffa på julafton ! blir skit bäng och skrattar 20 gånger mer en vad ungarna gör åt kalle anka. Och vid matbordet oj oj oj oj Munchies Munchies
Citera
2007-12-19, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Nee ska va med familjen å då vill jag inte va annat än nykter
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
Tvärtom här

haha makes 2 of us Rank
Citera
2007-12-19, 01:33
Medlem
jud3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snufkin420
Nu ska jag inte komma och predika, men herregud lärde du dig ingenting av erfarenheten från förra julen?

Jo att jag ska vara mer försiktig , haha. Julen känns lite trevligare när man är lite flummig ,
Citera
2007-12-19, 01:41
Medlem
Clit_Commanders avatar
har lite grönt som jag sparat, som ja tänkte ta innan det blir dags att hugga in på julbordet! kanske ta det innan kalle anka? borde man få sig ett gott skratt
Citera
2007-12-19, 01:51
Medlem
mahutma_homos avatar
jag ska fira med familjen på dagen. då ska jag vara nykter. kanske tar nån nubbe. på kvällen har det blivit en liten tradition att jag och mina vänner träffas och firar. kommer blir 2.5g grönt 2.5g brunt 2.5kg alkohol i form av öl. brukar bli trevligt.

skönt att slippa släkten ett tag också. blir alltid för mycket av den varan. vissa kommer en dag innan julafton och sover här. andra ska sova från julafton till annandagen. sen blir det att fira med familj nr2 dagen innan nyårsafton. på nyårsafton är det tillbaka till familj nr1 där det anländer nya slan. väldigt tröttsamt. jag är för asocial för sånt här. (även innan jag började röka ja)
Citera
2007-12-19, 16:01
Medlem
Kattsoppas avatar
Har sparat undan några gram Mazaar (indica) för Julfirandet! Planerna för själva Julafton ser väl ut som så att jag först tänkt fara och gymma tidigt på morgonen och sedan köra hem nyduschad i den varma bilen medan de fluffiga snöflingorna faller sakta ner på vindrutan. Efter det blir det nog en promenad ut och röka en rackare. Inte för mycket dock! Känns onödigt att bli helt sänkt och ligga och sova när Tomten kommer och missa allt Julmys med familjen.

Resten av Julhelgen lär det väl rökas rätt friskt under också. Följt av lite snöbollskrig kanske!

Inser nu att hela min planering går åt skogen om det inte blir snö till julen. Hoppas..
Citera
2007-12-19, 16:01
Medlem
PositiveHerbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy_
På Julafton är det tveksamt om det blir ngt.Men varför inte Gött med maten. faktiskt inte tänkt på de.

Men vid nyår så blir det Till Norrköping till kusinen med 2 kusiner, bruden o hennes syrra o kusin. Blir rejält hålligång ;D Ses där alla stonders

Smoke some of the wonderful Mary Jane

hehe i Norrköping lär du inte ha problem att hitta några stoners

Julafton är alltid fint att röka fet på, julmat + kalle anka och alla fina julklappar

Nyår är ju ett måste, blir nog att fixa sig en fet blunt att dela med de nära o kära
Citera
2007-12-19, 16:44
Medlem
röka en på förmiddan o kolla på kalle ankas jul? hehe.. en annan tar avstånd från allt som har med jul att göra.
Citera
2007-12-19, 17:07
Medlem
Jag lär inte röka på julafton... både syrran och brorsan kommer nog märka det, men inte fasen vore det fel att se på Kalle anka stenad. Men jag ska ialla fall spela in det :-)
Kanske blir en puff lite senare på kvällen... antagligen.
Citera
2007-12-19, 17:13
Medlem
inkvisitivs avatar
Jag och min fd. fru skäms lite fortfarande, men vi kryddade fisken med lite (ja väl, ganska mycket) weed istället för herb du provence, som vi odlade upp plantan i garderoben. Alla våra gäster hade ett riktigt roligt dag, även de som var nykter. Vi var bara tacksam att ingen åkte dit i ett trafikonykerhetskontroll.
Citera
2007-12-19, 18:08
Medlem
tjena

Får se hur jag gör faktiskt, känns på nåt sätt lite konstigt att röka en feting och sen vara med familjen och sån skit. Jag väntar nog till kvällen, då röker jag en feting och frossar på allt gott som blivit över.

ha d fint
Citera
2007-12-19, 18:42
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveHerb
hehe i Norrköping lär du inte ha problem att hitta några stoners

Julafton är alltid fint att röka fet på, julmat + kalle anka och alla fina julklappar

Nyår är ju ett måste, blir nog att fixa sig en fet blunt att dela med de nära o kära

Hitta stoners i norrköping är lika nästan lika svårt som att hitta hö't i höstacken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in