Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy_
Men vid nyår så blir det

Till Norrköping till kusinen med 2 kusiner, bruden o hennes syrra o kusin. Blir rejält hålligång ;D Ses där alla stonders
Till Norrköping till
kusinen med
2 kusiner, bruden och hennes syrra o
kusin
Hmm vad yrar du om eller är det jag som är trög?

Du värkar ha gott om kusiner iaf!

Personligen så blire nog inte att röka på julafton, men nyår förmodligen.