2007-12-18, 18:03
  #25
Medlem
Hade planerat att ta en bong på julafton, men aina kryper i buskarna så jag vågar inte ha något hemma än mindre röka något.

FAN att dom bara orkar.


Spice är ju dock ett alternativ.. Kasst sist jag testade men då bara blandade jag med brunt.
Citera
2007-12-18, 20:32
  #26
Medlem
snufkin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jud3n
Farsan påstod att jag lukta sött och ville att vi skulle åka till maria kliniken, jag erkände istället och fick gå och sova ,

Nu ska jag inte komma och predika, men herregud lärde du dig ingenting av erfarenheten från förra julen?
Citera
2007-12-18, 20:34
  #27
Medlem
Slash-Boys avatar
Jag är utrest! Så jävla illa. Så vid ingen vet hur man kan lösa lite röka i Warzawa (Polen)
Citera
2007-12-18, 20:35
  #28
Medlem
Profets avatar
Nee ska va med familjen å då vill jag inte va annat än nykter
Citera
2007-12-18, 20:39
  #29
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Nee ska va med familjen å då vill jag inte va annat än nykter


Tvärtom här
Citera
2007-12-18, 20:42
  #30
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy_
Men vid nyår så blir det Till Norrköping till kusinen med 2 kusiner, bruden o hennes syrra o kusin. Blir rejält hålligång ;D Ses där alla stonders

Till Norrköping till kusinen med 2 kusiner, bruden och hennes syrra o kusin


Hmm vad yrar du om eller är det jag som är trög? Du värkar ha gott om kusiner iaf! Personligen så blire nog inte att röka på julafton, men nyår förmodligen.
Citera
2007-12-18, 20:46
  #31
Medlem
hemsks avatar
Hadde tänkt dra en smyg spliff, innan julklappsutdelningen men får se hur det blir
Citera
2007-12-18, 21:12
  #32
Medlem
Har jag röka så ska jag bjuda bror min på en liten julklapp
Citera
2007-12-18, 21:14
  #33
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.i.r.a.f
Har jag röka så ska jag bjuda bror min på en liten julklapp

Om man bara hade ett syskon som du. I min familj är det ta mig fan ingen som bjuder på röka.
Citera
2007-12-18, 21:23
  #34
Medlem
Tord_Ywels avatar
Blir nog en bong före julbordet för apatitens skull, och på natten blir det nog många fler.
Citera
2007-12-19, 00:16
  #35
Bannlyst
har haft ett uppehåll nu på ett par månader och funderar på att unna mig en julaftonspromenad + en spliff med gott grönt när allt ståhej med familjen är klart... låter lockande just nu.
Citera
2007-12-19, 00:50
  #36
Medlem
cLOUDDEADs avatar
Jag kommer nog, precis som förra året, avsluta julafton med en spliff med min kusin när släkten har gått och lagt sig, och bra eftersofta lite i julmyset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in