2007-12-17, 15:35
Medlem
Mad monks avatar
Att dra alla invandrare över en kam är farligt det finns många bra invandrare som kommer hit med rent mjöl i påsen. Därför vill jag nu diskutera vilka grupper av invandrare som står för den grova brottslighet vi numera kan läsa om dagligen. Syftet är att rentvå oskyldiga invandrare som felaktigt blandas ihop med de kriminella.

Sen vill jag ochså påpeka att det finns många dumma svenskar ochså som även de kan vara kriminella.
2007-12-17, 15:37
Medlem
H.E.L.s avatar
Forna Jugoslavien mest tyngdpunkt på kosovo.
2007-12-17, 15:48
Bannlyst
Eftersom media och myndigheter mörkar dessa fakta så är det svårt att veta. Personliga erfarenheter och vänners erfarenheter pekar på att araberna är den mest kriminella invandrargruppen i Sverige. Programmet Efterlyst tycker jag stärker min teori
2007-12-17, 16:04
Medlem
Lommis avatar
Enligt brå är det västasiater (araber) samt folk från "vissa" länder i afrika.
2007-12-17, 16:23
Medlem
deMarus avatar
Så vi kan rentvå latinos?
2007-12-17, 16:24
Medlem
aryan_utophias avatar
negrer såklart, de har allra lägst moral och intelligens.

Zigenare och araber ligger sannolikt väldigt högt också i statistiken
2007-12-17, 16:55
Medlem
KaffeBryggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Att dra alla invandrare över en kam är farligt det finns många bra invandrare som kommer hit med rent mjöl i påsen. Därför vill jag nu diskutera vilka grupper av invandrare som står för den grova brottslighet vi numera kan läsa om dagligen. Syftet är att rentvå oskyldiga invandrare som felaktigt blandas ihop med de kriminella.

Enligt BRÅ handlade det om i genomsnitt 25 personer per år och i genomsnitt 2 per år var från Afrika samt 2 personer per år var från mellan- och/eller sydamerika som konstaterades skyldiga till dödligt våld i Sverige under perioden 1997 till 2001.

Källa: Brottslighet bland personer födda i Sverige och i utlandet

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Sen vill jag ochså påpeka att det finns många dumma svenskar ochså som även de kan vara kriminella.

Över samma period var det 257 svenskar som konstaterades skyldiga. I snitt 64 svenskar per år som gjorde sig skyldiga till att ha använt dödligt våld.

Rätt många faktiskt om man jämför med Afrikaner och Sydamerikaner i Sverige.
2007-12-17, 17:02
Medlem
Sveapådekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeBryggare
Enligt BRÅ handlade det om i genomsnitt 25 personer per år och i genomsnitt 2 per år var från Afrika samt 2 personer per år var från mellan- och/eller sydamerika som konstaterades skyldiga till dödligt våld i Sverige under perioden 1997 till 2001.

Källa: Brottslighet bland personer födda i Sverige och i utlandet

Över samma period var det 257 svenskar som konstaterades skyldiga. I snitt 64 svenskar per år som gjorde sig skyldiga till att ha använt dödligt våld.

Rätt många faktiskt om man jämför med Afrikaner och Sydamerikaner i Sverige.

Sluta trolla med statistiken... dxmfxn

Det är hur överrepresenterad vissa grupper är som är intressant inte totala antalet
2007-12-17, 17:44
Medlem
grens avatar
Finns det någon statistik på det här, eller sitter ni bara och tror/hoppas?

Själv _tror_ jag att zigernare ligger uselt till.
2007-12-17, 17:56
Medlem
Sälklubbarns avatar
Enligt BRÅ vinner Afrika.

Enda gruppen som har samma nivå på brottsligheten som vi är östasiater. Annars är alla andra värre.
2007-12-17, 18:04
Medlem
Darwins avatar
Mitt stalltipps är Somalier och Zigenare på delad förstaplats, tätt följda av Kosovoalbaner och patrask & gangsters från öst.
2007-12-17, 18:10
Medlem
KaffeBryggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveapådeken
Sluta trolla med statistiken... dxmfxn

Det är hur överrepresenterad vissa grupper är som är intressant inte totala antalet

Du är ju välkommen att ögna igenom statistiken då om det nu skall vara så himla svårt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in