Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Äckel Måns!

Patetisk med all lönnfeta kärringar som blir blöta i trosan när de ser Knark-Måns och nu ska försvara honom trots att de samtidigt tycker det är okej att slänga Cleminger under bussen . 🤮🤮🤮

Verkligen. Fattar för det första inte varför alla troll-tanter tycker att Måns är snygg och ett helgon, men ja, det är både rasism och klassism bakom att alla drevade mot Pablo Roberto (arbetarkille med Italienskt påbrå), Dermot Clemenger (arbetarkille från Irland) och Dogge Doggelito (arbetarkille från förorten med latino-påbrå).
Måns är en svensk kille från övre medelklassen i Lund, då kommer alla mormödrar och vill gifta bort sina barnbarn och skämma bort honom som sin egen ofelbara jättebebis.
Citera
2025-04-30, 18:25
Medlem
Jag förstår verkligen inte rubrikerna om han kan få lämna sin egen stiftelse? Stiftelsen HAN startade och sedan frågade om Björkman ville vara med? Vem ska vara konferencier, vem ska uppträda, vem ska dra ihop kollegorna Carola, Pernilla, Lena Ph och övriga att sjunga i välgörenhetens namn? Jonas Björkman? Eller ska den bestå av gamla sportgubbar från och med nu? På pappret känns det tyvärr inte särskilt lyckat alls. Idrottsgalan är inte lyckat ens med aktuella sportsmän.
Citera
2025-04-30, 18:29
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag förstår verkligen inte rubrikerna om han kan få lämna sin egen stiftelse? Stiftelsen HAN startade och sedan frågade om Björkman ville vara med? Vem ska vara konferencier, vem ska uppträda, vem ska dra ihop kollegorna Carola, Pernilla, Lena Ph och övriga att sjunga i välgörenhetens namn? Jonas Björkman? Eller ska den bestå av gamla sportgubbar från och med nu? På pappret känns det tyvärr inte särskilt lyckat alls. Idrottsgalan är inte lyckat ens med aktuella sportsmän.

Måns kokainmissbruk och påstådda våld mot frun har sänkt stiftelsen till mycket lågt förtroende hos alla intressenter. Han får dra sig ur eller lägga ner den.
Citera
2025-04-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag har också noterat och glädjer mig åt att på Facebook försvarar män i alla åldrar Chiara.
De argumenterar emot logiskt, medans Måns fans allihop är äldre kvinnor i 70+åldern, ofta lågutbildade, som slänger ur sig helt sjuka saker.
Varför kallar du henne Chiara?

Eftersom du alltid förvränger sanningen så kan jag vara anta att det du egentligen försöker säga är att ingen man i någon ålder övht försvarar Ciara medans Måns fans, i snitt, verkar vara ca 35 år, mycket högutbildade och väldigt friska i sina tankesätt?
Citera
2025-04-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Måns kokainmissbruk och påstådda våld mot frun har sänkt stiftelsen till mycket lågt förtroende hos alla intressenter. Han får dra sig ur eller lägga ner den.
Förtroende är flyktigt, är det borta så är det. Undrar om arrangörerna har börjat avboka sommarens gig ännu?

https://unitedstage.se/artists/mans-zelmerlow/

Hade det handlat om en yngre förmåga, populär bland unga, som erkänt kokainmissbruk så hade avbokningarna redan varit klara. Men svärmorsdrömmen kanske får åka turnébuss en sommar till eftersom han tilltalar en äldre publik.
Citera
2025-04-30, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelkrasch
Mansjourer har funnits under de senaste 25 åren iaf.
Jag tänkte väl närmast på ett mee too upprop för även män.
Och om det verkligen finns en mansjour så håller de väldigt låg profil
när man aldrig hört talas om dem.
Citera
2025-04-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jaha. På det sättet. Påstått, obekräftat våld är alltså både viktigare än barnen de hjälper (som nu blir utan stöd) och att kanske stötta en vän och grundare i ett tidigare bruk. Det lät inte särskilt godhjärtat, får jag säga.
Då tycker jag nog - eftersom det är Måns stiftelse från början - att han helt enkelt får göra sig av med de andra istället.
Citera
2025-04-30, 18:46
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Tyvärr verkar det vara specialiteten för vissa här att vrida fakta och siffror för att passa deras önskade skräckbild av MZ...
I motsats till vad en av dessa personer påstod har Måns faktiskt pendlat en hel del för att kunna tillbringa tid med sin familj:

Så fort Måns har en paus mellan jobben i Sverige, om det så är 24 timmar, ser han till att åka hem och pussa på familjen. Men att resa så mycket fram och tillbaka beskriver han som otroligt slitsamt. Tanken på att flytta till Sverige finns hela tiden och båda vill men just nu är det omöjligt med tanke på att Archies pappa bor i närheten av familjen i England.
– Men på sikt, absolut.
https://www.hemtrevligt.se/hemmetsjo...-sonen-ossian/
Märkligt då att en så stor "stjärna" som Måns Zelmerlöv då inte kan/ klarar av att etablera sig i Storbrittanien eller på kontinenten och få närmare till sin familj.

Sanningen är att han håller igång karriären genom att delta i melodifestivalen då och då, precis som många andra svenska artister.
Inget märkvärdigt med honom således.

I övrigt kan man tillägga, ingen rök utan eld.
Tror inte MZ är så trevlig i alla lägen som han ser ut.

Kokain i turnebussen, jo tjena!
Citera
2025-04-30, 18:53
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Vad fan snackar du om, talar du av egen erfarenhet?
Allt jag skrev kommer från Måns själv, saker han sagt och bekräftat i flera år; långa tv-program (hemma hos-format), intervjuer i tv och tidningar.
Han har sagt hela tiden att han varit mest i Sverige, han har sagt ordagrant att det är för att han inte vill leva utan ”kändisskap”, och han är inte känd i England, kommer aldrig bli eftersom agenter vägrade jobba med honom.
Han kan inte sjunga, gör dålig ”musik” och han är inte ens snygg, det är bara en PR-grej i Sverige.

Det jag skrev kommer från Måns själv sedan länge, inte Ciara. Det är fakta att han under äktenskapet mest varit i Sverige medans barnen bott med sin mamma i England, han har kommit hem mellan jobb.
Alltså vore det ingen skillnad om han lät barnen åka hem till sitt hemland med sin mamma så alla hennes barn får vara i samma land som sin mamma och där de har anknytning.
Så kan han flyga dit varannan helg eller en gång i halvåret eller hur han nu prioriterar.
Han har aldrig prioriterat barnen innan.

Dessutom, det jag skrev med att han alltid måste vinna, och att han tagit med sig det in i äktenskapet och ska vinna varje gräl, det har han själv sagt!
Du är verkligen otrolig. Och oavsett hur många ställen du understryker, fetmarkerar eller formaterar med båda, gör det fortfarande inte dina vridna och massivt förkortade uttalanden sanna.

Varför ger du inte ett enda citat där han sa det?
"Han kan inte sjunga, gör dålig ”musik” och han är inte ens snygg, det är bara en PR-grej i Sverige."

Vänliga hälsningar från 179 år gamla gammelmormor, enligt dig.
Citera
2025-04-30, 18:56
Medlem
Okej nu har vi fått bevis, Måns vill att barnen stannar i Sverige. Är han dum på riktigt? Med soc på halsen efter sina uttalanden om kokain och våld i relation. Ännu ett bevis att han håller kvar barnen som majoriteten bott i England. Så tragiskt. Stackars ciara om barnen inte få bo i England.

Under tisdagen och onsdagen möttes Ciara Janson och Måns Zelmerlöw vid en förhandling i Stockholms tingsrätt. Under förhören försökte domstolen få en bild av om barnens fasta hemvist är Sverige, där Zelmerlöw bor, eller England, där Janson kommer ifrån. Måns vill att barnen ska stanna i Sverige, medan Ciara vill att de ska ha sin bas i England.
Även författaren Camilla Läckberg var på plats.
– Jag ska vittna för Ciara, förklarar hon när Expressen möter henne utanför rättsalen.

https://www.expressen.se/noje/camill...i-skilsmassan/
Citera
2025-04-30, 18:59
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Märkligt då att en så stor "stjärna" som Måns Zelmerlöv då inte kan/ klarar av att etablera sig i Storbrittanien eller på kontinenten och få närmare till sin familj.

Sanningen är att han håller igång karriären genom att delta i melodifestivalen då och då, precis som många andra svenska artister.
Inget märkvärdigt med honom således.

I övrigt kan man tillägga, ingen rök utan eld.
Tror inte MZ är så trevlig i alla lägen som han ser ut.

Kokain i turnebussen, jo tjena!
Vilken tur att tro inte är vetskap.

Och det gäller uppenbarligen även biografiska fakta.
Citera
2025-04-30, 19:07
Medlem
Känns som hela konceptet Måns Zelmerlöw är över, har svårt att tro han gör comeback i Melodifestivalen 2026.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in