Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Vad fan snackar du om, talar du av egen erfarenhet?
Allt jag skrev kommer från Måns själv, saker han sagt och bekräftat i flera år; långa tv-program (hemma hos-format), intervjuer i tv och tidningar.
Han har sagt hela tiden att han varit mest i Sverige, han har sagt ordagrant att det är för att han inte vill leva utan ”kändisskap”, och han är inte känd i England, kommer aldrig bli eftersom agenter vägrade jobba med honom.
Han kan inte sjunga, gör dålig ”musik” och han är inte ens snygg, det är bara en PR-grej i Sverige.
Det jag skrev kommer från Måns själv sedan länge, inte Ciara. Det är fakta att han under äktenskapet mest varit i Sverige medans barnen bott med sin mamma i England, han har kommit hem mellan jobb.
Alltså vore det ingen skillnad om han lät barnen åka hem till sitt hemland med sin mamma så alla hennes barn får vara i samma land som sin mamma och där de har anknytning.
Så kan han flyga dit varannan helg eller en gång i halvåret eller hur han nu prioriterar.
Han har aldrig prioriterat barnen innan.
Dessutom, det jag skrev med att han alltid måste vinna, och att han tagit med sig det in i äktenskapet och ska vinna varje gräl, det har han själv sagt!
Du är verkligen otrolig. Och oavsett hur många ställen du understryker, fetmarkerar eller formaterar med båda, gör det fortfarande inte dina vridna och massivt förkortade uttalanden sanna.
Varför ger du inte ett enda citat där han sa det?
"Han kan inte sjunga, gör dålig ”musik” och han är inte ens snygg, det är bara en PR-grej i Sverige."
Vänliga hälsningar från 179 år gamla gammelmormor, enligt dig.